خبرهای داغ:
امام جمعه پردیسان قم اجرا نشدن امر به معروف و عواقب آن در جامعه را امری ناگوار خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی(ره) فرمودند که اگر دیر بجنبید سیلی خواهید خورد وقتی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا نشود سیلی خواهیم خورد،
کد خبر: ۸۷۵۹۰۲۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه پردیسان که در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار شد با بیان این که هدف قیام اباعبدالله امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: تذکر فرقی ندارد فرزند هم می تواند به والدین تذکر بدهد و این امر مشکلی ندارد همانند اینکه فرزندان در حین رانندگی با سرعت از سوی والدین خود به آنان تذکر می دهد و این امر به معروف است.

وی به طرح امامت و امارت اشاره کرد و گفت: عمده این طرح و اصل آن امر به معروف و نهی از منکر است که بیشتر این طرح را در بر می گیرد.

امام جمعه پردیسان با اشاره به جلسات اخیر در خصوص طرح امامت و امارت اظهار داشت: اعضای این طرح 16 نفر هستند که فقط در جلسات هفت نفر از آنان حضور پیدا کردند و این امر خوشایندی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی به مسؤولانی که در جلسات طرح امامت و امرت شرکت نکرده اند خاطرنشان کرد: سرزمین پردیسان دارد از بین می رود و مسؤول امر به معروف و نهی از منکر پردیسان رییس قضایی پردیسان و دبیر آن سپاه منطقه است، سه نفر از امامت ناحیه پردیسان باید مصوبات امر به معروف و نهی از منکر را به آنان سپرد و این امر صورت نمی گیرد و این نشان از عدم اتحاد است و باید متحد شد.

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی اجرا نشدن امر به معروف و عواقب آن در جامعه را امری ناگوار خواند و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی(ره) فرمودند که اگر دیر بجنبید سیلی خواهید خورد وقتی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا نشود سیلی خواهیم خورد، امر به معروف باید با جدیت پیگیری و فرهنگ سازی شود.

وی به اجرای کنسرت در قم اشاره کرد و گفت: بحمدالله با تذکرات و واکنش های فراوان در خصوص کنسرت و اجرای آن در شهر قم و مشهد و عذر خواهی مسؤولان این امر و تعهد دادن آنان که در خصوص عدم برگزاری کنسرت کار خوبی است.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی در ادامه افزود: در کشور باید به گونه ای تدبیر شود که نه تنها قم و مشهد بلکه سراسر ایران کنسرت برگزار نشود.

وی به عاقبت کشور آندلس و از بین رفتن اسلام در این کشور اشاره و عنوان کرد: این کشور به وسیله کنسرت و آهنگ به زمین خورد و این باعث شد تا مردمان آندلس اسلام را فراموش کنند.
ارسال نظرات