خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:
سرهنگ پاسدار حسینی گفت: کمرنگ کردن و از بین بُردن یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران یکی از اهداف مهم دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۲۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) شیراز در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گفت: حضور آگاهانه در مراسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) همزمان با ماه های محرم و صفر بهترین فرصت برای آشنایی با سیرۀ اهل بیت (علیهم السلام) و تقویت معنویت در انسان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امتداد فرهنگ عاشوراست، گفت: کمرنگ کردن و از بین بُردن یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران یکی از اهداف مهم دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) شیراز افزود: ماه های محرم و صفر بهترین زمان برای آشنا شدن نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه است.

وی ادامه داد: تشریح ابعاد مختلف واقعه کربلا برای نسل آینده ساز کشور در تربیت و پرورش مدیران فداکار و متعهد برای نظام اسلامی و تامین امنیت پایدار برای کشور بسیار موثر خواهد بود.

سرهنگ پاسدار حسینی احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر را یکی از اهداف اصلی امام حسین (علیه السلام) دانست و افزود: فرایض امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه های مهم جامعه اسلامی، حافظ ارزش های اسلامی و تامین کننده امنیت اجتماعی است.

وی اصحاب امام حسین (علیه السلام) را از بهترین انسان های تاریخ دانست و ادامه داد: جوانان پاک و مومن ایران با الگو گرفتن از واقعه کربلا و عاشورا همواره در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور یافته اند که نمونه بارز آن دوران دفاع مقدس می باشد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: امروز فرهنگ عاشورا همچنان زنده و در جریان است، جوانان مومن برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) در خط مُقدم جبهه های نبرد علیه تروریست های تکفیری حضور دارند و جان خود را در راه دفاع از ارزش های اسلام فدا می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها