سرمربی صالحین بسیج مهندسین عمران در گفت‌و گو با «بسیج»:

برخی‌ها، گروه‌های جهادی را خلاف منافع خود می‌دانند

محمد قیصریان گفت: بسیاری از دولتمردان با اصل اهداف و فعالیت‌های گروه‌های جهادی مقاومت می کنند و می‌ترسند که منافع خودشان در خطر بیفتد لذا با اصل وجود گروه جهادی آشنا نیستند.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۳۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
حجه الاسلام محمد قیصریان سرمربی حلقه صالحین بسیج مهندسین عمران اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی  اظهار داشت: معمولا گروههای جهادی بهتر از سایر گروه‌ها می‌توانند اقتصاد مقاومتی را مدیریت کنند و به شکل سیستماتیک اقتصاد مقاومتی را در اختیار بگیرند. هر جا که در عرصه‌های جهادی اقتصادی مختلفی افراد جهادگر وارد می‌شوند نتیجه خوبی عاید می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از دولتمردان، تمایل ندارند تا  گروه‌های جهادی با کار جهادی وارد میدان اقتصادی شوند افزود: بسیاری از دولتمردان با اصل اهداف و فعالیت‌های گروه‌های جهادی مقاومت می کنند چون از واقعیت تشکیل گروه جهادی اطلاعی ندارند و می‌ترسند که منافع خودشان در خطر بیفتد لذا با اصل وجود گروه جهادی آشنا نیستند.

قیصریان در خاتمه افزود: از زمانی که گروه‌های جهادی فعالیت خود را در مناطق محروم در پیش گرفته‌اند سنگ اندازی فروانی از سوی برخی دولتمردان شکل گرفته است و همکاری  لازم را انجام ندادند و بسیاری از گروه‌های جهادی دچار چالش‌های فراوانی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی مواجه هستند.

ارسال نظرات