معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبیلغات اسلامی:

ادارات تبلیغات اسلامی استان ها خط مقدم جنگ نرم فرهنگی هستند

ادارات تبلیغات اسلامی استان ها خط مقدم جنگ نرم فرهنگی هستند و با توجه و مدیریت فضای فرهنگی استان می توان دشمنان اسلام انقلاب را زمین گیر کرد.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۹۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ابتدا مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان که با حضور معاون آموزشی پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی ابتدا برگزار شد، گفت: در طول یکسال اخیر تمام توان خود را به حل و مشکلات و ساماندهی و مدیریت هیئت های مذهبی گذاشتیم که البته موفقیت هایی نیز حاصل شد اما با این وجود مشکلت و آسیب هایی نیز در هیئت های مذهبی استان دیده میشود. در گام بعدی بر روی شبکه تبلیغ تمرکز خواهیم کرد تا شاهد سامان دهی این حوزه باشیم.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبیلغات اسلامی گفت: ادارات تبلیغات اسلامی استان ها خط مقدم جنگ نرم فرهنگی هستند. با توجه و مدیریت فضای فرهنگی استان میتوان دشمنان اسلام انقلاب را زمین گیر کرد.

حجت‌الاسلام موسوی هوایی افزود: تمام برنامه ها و فعالیت های تبلیغات اسلامی باید در راستای ترویج و تعمیق باور دینی باشد.

وی با بیان اینکه کارکنان این تشکیلات به امید خدا جهادی کار می کنند و نتیجه های انقلابی می گیرند اظهار داشت: با همه این تفاسیر لازم است متولیان فرهنگی خود عامل به دین بوده و روحیه ای انقلابی و الهی داشته باشند؛ از این رو برای روز، هفته و حتی سال خود برنامه معنوی بریزید که در این صورت میتوانید به مراتب بالایی از معرفت دست یابید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار