مسؤول قرارگاه سازندگی محمد رسول الله(ص) بندرلنگه:
مسؤول قرارگاه سازندگی محمد رسول الله(ص) بندرلنگه گفت: توجه به توسعه ناوگان هوایی از راه‌های توسعه اقتصادی بندرلنگه است و توسعه این ناوگان به عنوان پشتیبان صنعت دریایی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۵۹۲۱۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس نصیب شناسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرلنگه اظهار داشت: توجه به توسعه ناوگان هوایی، از راه‌های توسعه اقتصادی بندرلنگه است و با توجه به کوچک بودن بندرتجاری لنگه در زمینه حمل و نقل دریایی، جای این است که توسعه ناوگان هوایی به عنوان پشتیبان صنعت دریایی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تخصصی کردن بندرلنگه برای حمل و نقل کالاهای ویژه و خاص که نیاز به سرعت و کوتاهی زمان برای رسیدن کالا به مقصد دارند، از طریق حمل و نقل هوایی میسر خواهد شد و این اقدام خود در جهت رشد و درآمدزایی فرودگاه نیز قابل اهمیت است.

مسؤول قرارگاه سازندگی محمد رسول الله(ص) بندرلنگه اضافه کرد: لازم به ذکر است توجه به این سیاست در توسعه حمل و نقل در کنار جابجایی مسافر باعث جهش رتبه اقتصادی بندرلنگه و اشتغال، کارآفرینی و جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان خواهد شد.

شناسی تصریح کرد: اگر ما به این حرکت اقتصادی توجه داشته باشیم، به این نتیجه خواهیم رسید که این مسیر یک مسیر زنجیره‌ای بوده که تمام عرصه‌های اقتصادی را به هم وصل می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: لازم است اقدام ویژه‌ای در زمینه توسعه ناوگان هوایی شهرستان بندرلنگه برداشته شود و با توجه به رقابت موجود بین کشورهای همسایه خلیج فارس با کشور ما، در این زمینه هرگونه کوتاهی در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برابر است با کمک به توسعه اقتصادی کشورهای بیگانه، پس اینجا نیاز است مسؤولان دلسوز و کارشناسان خبره در زمینه راه‌های حمل و نقل هوایی اقدام جهادی و به موقع انجام دهند.

ارسال نظرات