خبرهای داغ:

تکریم خاندان شهدا ، ترویج فرهنگ عاشورایی است

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم گفت: تکریم خانواده معظم شهدا، تکریم ارزشها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۵۹۲۵۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
تکریم خاندان شهدا ، ترویج فرهنگ عاشورایی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید جواد هاشمی گفت: تکریم و تقدیر از صبر و ایثار و گذشت خانواده معظم شهدا تکریم و بزرگداشت ارزشهایی چون ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ عاشورایی است.

وی ادامه داد: از همین رو از ابتدای امسال تا کنون 7100دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در راستای سپاس از استقامت و ایثار ایشان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا مقام معظم رهبری الگوی سایرین در تجلیل و تکریم از خاندان شهدا و ایثارگران می باشند و بر این مساله تاکید دارند، برنامه دیدار ریاست محترم جمهور الگوی دولتمردان در سپاس از این عزیزان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: دیدار از خانواده معظم شهدا در قالب طرح های مختلف در طول سال انجام می شود، از آن جمله طرح ام البنین، دفاع مقدس، دولت عشق، رمضان، شهدای منا، ابراهیمیان، علمداران حماسه و مدافعان حرم که از ابتدای امسال تا کنون 124دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم صورت گرفته است.

سردا هاشمی افزود: در استان قم نیز دیدار از خانواده معظم شهدا با حضور مسوولان ملی و استانی، علما و مراجع عظام تقلید صورت گرفته است تا ضمن دلگرمی خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،بهره مندی از رهنمودهای علما و مراجع، الگوسازی در سطح جامعه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ عاشورایی است تکریم این عزیزان سیره نبوی و علوی است.

وی گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پویایی این فرهنگ در سطح جامعه هستیم، فرهنگ جهادی، فرهنگ مقاومت و فرهنگ هیهات من الذله در برابر دشمنان و خاندان شهدا بهترین مروجان این فرهنگ غنی اسلامی هستند.
ارسال نظرات