مدیر کمیته امداد شازند خبر داد

افتتاح کارگاه قالیبافی و آموزش گیاهان دارویی در شازند

به همت کمیته امداد شهرستان شازند کارگاه قالیبافی و کارگاه آموزش گیاهان دارویی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۱۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ولی مشهدی از افتتاح کارگاه قالیبافی و آموزش گیاهان دارویی در شازند خبر داد و گفت: ایجاد کارگاه های کوچک و زود بازده در سالهای اخیر توانسته در ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی خانواده های تحت حمایت تاثیر گذار باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شازند با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت حمایت است، گفت : ایجاد اشتغال مددجویی مهمترین رسالت کمیته امداد است.

وی افزود : ترغیب مددجویان به اشتغال و کارآفرینی نیازمند و تقویت روحیه کار و تلاش در بین آنها، آموزش کاربردی و برگزاری کارگاههای آموزشی است.

مشهدی تصریح کرد: کارگاه قالبیافی با این هدف با حضور 15 نفر از مددجویان در بخش زالیان با اعتبار بالغ بر 130 میلیون ریال و به مدت 40 روز زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای این شهرستان و کارگاه آموزش گیاهان دارویی با حضور 12 نفر از مددجویان با اعتبار بالغ بر 50 میلیون ریال آغاز به کار کرده است.

مدیرکمیته امداد شازند در پایان خاطر نشان کرد: این کارگاهها با نظارت کارشناسان سازمان فنی وحرفه ای آغاز به کار کرده و مددجویان می توانند پس از اتمام کلاسهای آموزشی و قبولی در آزمون با دریافت مدرک فنی ووام اشتغال وارد بازار کسب و کار شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار