فعالیتهای بسیج رسانه در ایران مافوق رسانه‎های جهان باشد

این مرجع تقلید ضمن تقدیر از حرکت بسیار خوب و مثبت بسیج رسانه در تربیت نیروی هم‌تراز انقلاب اسلامی گفت: فعالیت بسیج رسانه در ایران باید مافوق رسانه‎های جهان باشد تا دشمن انگشت به دهان گاز بگیرد.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۱۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش بسیج رسانه گلستان حضرت آیتالله العظمی سید محمدعلی علوی‌ حسینی گرگانی «مدظله العالی» صبح امروز در دیدار اعضای شورا و سرگروههای حلقه های صالحین بسیج رسانه گلستان که در دفتر حضرت آیتالله علوی گرگانی صورت گرفت ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: هیچ‌گاه نباید از دشمن عقبنشینی کرد، باید تلاشمان بیشتر باشد، چراکه یدالله هستیم و کاری که برای خدا باشد باید بالای همه کارها باشد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج رسانه در برنامههای دینی و مذهبی باید بیشتر از رسانههای بیگانه تلاش کند، تصریح کرد: تلاش بسیج رسانه باید حربههای دشمن را خنثی کند.

این مرجع تقلید افزود: امروز خارجیها اعتراف میکنند که ایران به پیشرفت رسیده است و هرچه دشمن تلاش میکند تا ایران را از پا درآورد، نمیتواند.

آیت‌الله علویگرگانی با اشاره به آیاتی از کلامالله مجید گفت: خداوند میفرماید ما در هر عصر و زمانی و به اقتضای آن، پیامبرانی فرستادیم، در هیچ عصری خداوند زمین را خالی نگذاشته است.

وی ادامه داد: دشمن با ابزار رسانه میخواهد جامعه را به فساد بکشاند خداوند نیز همزمان با آنها گروهی میگمارد که جوابگوی آنها باشد.

*فعالیت برخی رسانههای مجازی در راستای به انحراف کشیدن و فساد جوانان است

این مرجع تقلید با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت فضای مجازی ابراز کرد: فعالیت برخی رسانههای مجازی در راستای به انحراف کشیدن و فساد جوانان است و به انواع مختلف سعی میکنند تا جوان را به راه خلاف بکشانند لذا باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به وسیله این ابزار علیه دشمن استفاده کنیم.

آیت‌الله علویگرگانی بر لزوم تلاش بیشتر در عرصه رسانه تأکید و اظهار کرد: باید از فرمول دشمن علیه دشمن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه ایران باید مافوق رسانههای دنیا باشد، گفت: ضمن تقدیر از حرکت بسیار خوب و مثبت بسیج رسانه انتظار ما این است که حرکتتان را قویتر و شدیدتر کنید تا دشمن انگشت به دندان گاز بگیرد.

این مرجع تقلید، فعالیت بسیج رسانه را در تربیت نیروی هم‌تراز انقلاب اسلامی مهم خواند و ابراز امیدواری کرد در دیدارهای بعدی مژدههای بهتری از عملکرد بسیج رسانه شاهد باشیم.

در ابتدای این دیدار مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گلستان گزارشی از عملکرد سه‌ساله این مجموعه در این استان ارائه کرد.


فعالیتهای بسیج رسانه در ایران مافوق رسانه‎های جهان باشد



فعالیتهای بسیج رسانه در ایران مافوق رسانه‎های جهان باشد


انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار