مدیر کمیته امداد محلات گفت: 40 نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان محلات در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۳۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین رجبی با اشاره به اجرای طرح "شوق زیارت" ویژه مددجویان کمیته امداد گفت: اعزام کاروان‌های زیارتی به مشهد مقدس زمینه تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی را بین خانواده های مددجویان فراهم می‌کند و باعث ارتقای سطح فرهنگی و مذهبی آنها می‌شود.

مدیر کمیته امداد محلات با بیان اینکه اعزام خانواده‌های تحت حمایت به سفرهای زیارتی از برنامه های فرهنگی این نهاد است، گفت: در مهرماه 40 نفر از خانواده های تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خانواده ها با کمک خیران به این سفر معنوی اعزام شدند، افزود : مدت اعزام این خانواده ها 6 روز بوده و برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در طول سفر برای خانواده ها تدارک دیده شده است.

وی افزود: طرح شوق زیارت از طرح های خداپسندانه کمیته است که در قالب این طرح، نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

رجبی در ادامه افزود : اعزام کاروان‌های زیارتی به مشهد مقدس زمینه تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی را بین خانواده های مددجویان فراهم می‌کند و باعث ارتقای سطح فرهنگی و مذهبی آنها می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : برنامه های اردویی متعددی جهت مددجویان در سال جاری پیش بینی شده که شامل اردوهای سراسری دانشجویی و دانش آموزی ، اردوهای خانوادگی و اردوهای شوق زیارت است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات