رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و علمی، قابل احترام است و ما آماده همکاری‌های علمی، آموزشی و فرهنگی با آن هستیم.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۶۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، افسر روحی، با بیان این مطلب در دیدار با رئیس و معاونین جهاددانشگاهی اردبیل، کارهای این نهاد را ارزشمند عنوان و خاطرنشان کرد: ارزشمندترین کار جهاددانشگاهی در وهله اول این است که با فعالیت های فرهنگی و علمی، زمینه اشتغال عده‌ای و تامین مخارج خانواده های آنان را فراهم کرده است که در جای خود قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه به همکاری با جهاددانشگاهی افتخار می کنیم تصریح کرد: جهاددانشگاهی با نیروهای جوان و بدون اعتبارات دولتی توانسته است در سطح کشور افتخارآفرینی کند و دانشگاه پیام نور استان نیز در خصوص انجام تبلیغات محیطی فعالیت¬های این نهاد انقلابی در داخل دانشگاه در قالب استندهای ابتکاری، اعلام آمادگی می کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل اضافه کرد: آمادگی همکاری های فرهنگی در قالب نشست، همایش و کانون‌های فرهنگی با بکارگیری دانشجویان این دانشگاه و جهاددانشگاهی را داریم.

روحی احصاء زمینه های همکاری دیگر که در اسرع فقط امکان عملیاتی کردن آن وجود داشته باشد را خواستار شد و گفت: بازدید مورد نیاز از زمین¬های در اختیار این دانشگاه جهت انجام کارهای پژوهشی توسط مسئولین دانشگاه و جهاددانشگاهی در اسرع وقت انجام شود.

وی در خصوص همکاری های علمی و فرهنگی در توریسم سلامت نیز اعلام آمادگی کرد و بیان داشت: در راستای افزایش درآمد به زودی اولین رصدخانه استان در دانشگاه پیام نور استان اردبیل افتتاح می‌شود.

در این دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل به سابقه همکاری های جهاددانشگاهی و دانشگاه پیام نور استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: جهاددانشگاهی در نظر دارد برنامه¬های فرهنگی خود را به دانشجویان این دانشگاه سوق دهد.

رامز نصیری صالح با اشاره به فعالیت مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی افزود: با همکاری دانشگاه پیام نور می‌توانیم دوره‌های آموزش نرم‌افزاری مورد نیاز دانشجویان این دانشگاه در رشته های مختلف را با ارائه تخفیف ویژه برگزار نماییم.

وی با بیان اینکه همکاری دانشگاه پیام نور و جهاددانشگاهی در زمینه توریسم سلامت منجر به فعالیت‌های کاربردی و مفید خواهد شد افزود: در این زمینه کارهای اولیه برای اخذ زمینه پژوهشی در جهاددانشگاهی انجام شده است.

نصیری صالح از آمادگی جهاددانشگاهی برای گسترش همکاری‌های این نهاد با دانشگاه پیام نور استان اردبیل در زمینه‌های مختلف خبر داد.

ارسال نظرات