خبرهای داغ:
آیت‎الله علوی‌گرگانی در دیدار با شورای بسیج رسانه گلستان؛
آیت‎الله علوی‌گرگانی در دیدار با شورای بسیج رسانه گلستان گفت:فعالیت بسیج رسانه باید مافوق تمام رسانه های دنیا باشد لذاحرکتتان را قوی‎تر و شدیدتر کنید تا دشمن انگشت به دندان گاز بگیرد.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۸۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیتالله سید محمدعلی علوی‌گرگانی صبح امروز در دیدار اعضای شورای بسیج رسانه گلستان که در دفتر آیتالله علوی گرگانی صورت گرفت ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: امروز دشمن با رسانههای مجازی خود  تلاش میکند که جوانان ما را به فساد بکشانند و منحرف کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به فضای مجازی، گفت: در فضای مجازی  دشمنان فعالیت زیادی دارند که جوانان ما را به فساد بکشانند و منحرف کنند لذا باید در قبال آنها تلاش خود را مضاعف کنیم.

این مرجع تقلید افزود: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود فرموده اند که در هر عصر و زمانی خداوند تبارک تعالی در برابر دشمنان و کسانی که میخواهند جامعه را به تباهی و سیاهی بکشانند گروهی را میگمارد تا جوابگوی آنان باشد.

آیت‌الله علویگرگانی با بیان اینکه امروز خارجی ها به پشرفت های ایران نگاه می کنند و نسبت به توسعه و پیشرفتهای ما اعتراف دارد، بیان داشت: نباید از دشمن عقب بیفتیم باید تلاش خود را بیشتر کنیم دست خدا با ماست و از آنجایی که کارهای ما برای رضای خدا انجام می شود باید فعالیتهایمان از رسانههای بیگانه بالاتر باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند خانوادههای ما را منحرف کنند اذعان کرد: باید کاری کنیم که به اهدافشان نرسند لذا با همت بیشتر باید از فرومول خودشان  بر علیه خودشان استفاده کنیم .

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه فعالیت بسیج رسانه ایران باید مافوق بسیج رسانههای دنیا باشد، گفت: ضمن تقدیر از حرکت بسیار خوب و مثبت بسیج رسانه انتظار ما این است که حرکتتان را قویتر و شدیدتر کنید تا دشمن انگشت به دندان گاز بگیرد.

آیت‌الله علویگرگانی، فعالیت بسیج رسانه را در تربیت نیروی هم‌تراز انقلاب اسلامی مهم خواند و ابراز امیدواری کرد در دیدارهای بعدی مژدههای بهتری از عملکرد بسیج رسانه شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها