خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در همایش تجدید میثاق با امام حسین(ع) در مسجد جامع این شهرستان گفت: اصلاح جامعه با انجام امر به معروف و نهی از منکر انجام می شود و مختص زمان و مکان خاصی نیست.
کد خبر: ۸۷۵۹۳۸۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود و در راستای تحقق این امر مهم همه باید مشارکت کنند.

وی بیان کرد: در اسلام بی تفاوتی معنا ندارد و همه آحاد مردم در خصوص مسائل و اتفاقات جامعه اسلامی وظیفه دارند که امر به معروف و نهی از منکر کنند.

حجت الاسلام فیضی زادهادامه داد: اگر در جامعه اسلامی به امر به معروف و نهی از منکر توجه نشود، شاهد رواج بی بندوباری، فساد، ربا، رشوه و ترویج و عادی سازی حرام ها خواهیم بود.

وی با اشاره به این که مردم باید هوشیار باشند اظهار کرد: دشمن درصدد نفوذ و ضربه زدن به پیکر جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب است و در این میان متأسفانه برخی ها دانسته و یا ندانسته حرف های دشمن را تکرار می کنند.

ویدر خصوص اجرای فریضه واجبامر به معروف و نهی از منکر گفت:حدود الهی تعطیل بردار نیست و ادامه دهندگان راه نهضت حسینی باید در مسیر تحقق اهداف امر به معروف گام بردارند.

وی احیای این تکالیف الهی را موجب اقامه دیگر واجبات دینی و ایجاد امنیت و آرامش برای آحاد جامعه اسلامی در عصر کنونی دانست و تاکید کرد: عاشورا سراسر درس و عبرت است و شیعیان را ملزم می کند هر جایی یزید و یزیدیان بر سر کار آمدند باید حسینیان در مقابله با فساد و خودکامگی‌های آنان قیام کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مراغه بابیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه است تصریح کرد: امت اسلامی نباید در مقابل فسادها و انحرافات بی تفاوت باشد، هدف از قیام سرور و سالار شهیدان کربلا چیزی جز امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت نبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها