فرمانده حوزه بسیج روستایی کربلا به اتفاق شهردار و شورای شهر بسطام و فرزند آیت الله مکارم شیرازی با خانواده جانباز شیمیایی آقابابایی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۵۹۴۱۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ حسینعلی محمدی فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا به اتفاق شهردار و شورای شهر بسطام و حجت الاسلام محی الدین مکار شیرازی فرزن آیت العظمی مکارم شیرازی مرج شیعیان جهان با خانواده جانباز شیمیایی علی آقابابایی دیدار کردند.

در این دیدار که بسیجیان پایگاه کربلا بسطام نیز حضور داشتند، حجت الاسلام مکارم شیرازی با تفقد از این جانباز شیمیایی با بیان اینکه شما جانبازان الگویتان حضرت عباس ابن علی(ع) است گفت: باید افتخار کنید که عباس ابن علی(ع) پرچم دار کربلا بزرگ جانباز فدایی ولایت است و شهید این راه و شما نیز در دوران دفاع مقدس با اقتدا به این بزرگان حماسه ها آفریدید.

این کارشناس حوزه دین خاطر نشان کرد: اسلام به جانبازی ها و رشادت ها و شهادت ها پایدار مانده است و امروز نیز شما جانبازان جا مانده از غافله شهدا باید مانند حضرت زینب و امام سجاد به بازجویی آن رشادت ها و زیبایی ها معنوی بپردازید و ادامه دهنده مسیر شهدای کربلا و دفاع مقدس باشید.

در این دیدار که منزل این جانباز شیمیایی انجام شد، آقابابابب با تقدیر از حضور مسئولین با بیان اینکه ما همه فدایی راه حسین هستیم گفت: ما کوچکتر از آن هستیم که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم اما تلاش خود را می کنیم تا سیره و روش شهدا را در جامعه جاری نماییم و امیدواریم که از غافله شهدا جا نمانیم و شرمنده آنها نباشیم.

در این دیدار به رسم یادبود هدیه ای به خانواده این جانباز شیمیایی اهدا شد.

خاطر نشان می شود جانباز شیمیایی علی آقابابایی در منطقه شلمچه شیمیایی شده است و قریب به 30 سال است که با این بیماری دست و پنجه نرم کرده و خود می گوید افتخار می کنم که جانباز شیمیایی هستم و به مولایم امام حسین و حضرت عباس اقتدا نموده ام و امیدوارم که شرمنده آنها نشوم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها