مربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود

امام حسین(ع) قیام کرد تا اسلام ناب محمدی(ص) را جاگیزین اسلام ظاهری کند

حجت الاسلام ماروسی در گردهمایی حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: دشمن می خواهد اسلام ناب را از ما بگیرد و آن را محو کند همانطور که در زمان امام حسین(ع) اسلام ظاهری بود و اسلام ناب محو شده بود و امام حسین قیام کرد تا اسلام ناب را به مردم بشناساند.
کد خبر: ۸۷۵۹۴۳۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حسین ماروسی در گردهمایی حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی پویندگان حوزه ایمان در همایش احلی من العسل در کانون ملی شهید بهشتی شاهرود در سخنانی با اشاره به قیام امام حسین(ع) اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) برای احیا امر به معروف و نهی از منکر بود و بزرگترین معروفی که امام حسین(ع) بر آن تاکید داشت نماز بود.

وی افزود: تمام عزاداری و سینه زنی های ما برای امام حسین(ع) باید با بصیرت و معرفت باشد و نماز باید سرلوحه کار باشد اگر عزاداری باشد اما نماز اول وقت نباشد این عزاداری ارزشی ندارد.

ماروسی خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) در عاشورا می توانست نماز را در خیمه یا مکانی دیگر بخواند اما جلو لشکریان دشمن نماز را به جا آورد و تیرها را به جان خرید چرا برای اینکه به عالم بگوید ما برای اقامه نماز قیام کردیم و قیام ما برای هدایت مردم به سمت اصول و فروع دین بوده و شخصی و دعوای حکومت و این قضایا نبوده است.

مربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود تصریح کرد: شما نوجوانان عزیز باید بدانید که باید ما از امام حسین(ع) پیروی کنیم و همانطور که برای عشق به امام حسین(ع) به سر و سینه می زنیم و اشک با معرفت می ریزیم باید با عمل خود نیز ادامه دهنده مسیر آن امام همام باشیم.

وی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن در جهت تضعیف اعتقادات و اسلامیت ماست بیان کرد: دشمن می خواهد اسلام ناب را از ما بگیرد و آن را محو کند همانطور که در زمان امام حسین(ع) اسلام ظاهری بود و اسلام ناب محو شده بود و امام حسین قیام کرد تا اسلام ناب را به مردم بشناساند و آنها را از خواب غفلت بیدار کند.

ماروسی عنوان کرد: امروز ما باید مراقب توطئه دشمن در ایجاد شبهه در جامعه باشیم و شما نسل نوجوان و کنجکاو ما باید در تاریخ مطالعه کرد و سیره ائمه را مطالعه و قیام امام حسین(ع) را به خوبی بشناسید تا در برابر هجمه دشمنان مقابله کرده و در دام توطئه های آنان قرار نگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار