فرماندهی و شورای واحد پوینده شاهد بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با خانواده شهید دانش آموز محمودیان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۵۹۴۵۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت روز قاسم ابن الحسن(ع) شهید نوجوان کربلا فرماندهی و شورای واحد پوینده شاهد بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با خانواده شهید دانش آموز ابراهیم محمودیان دیدار کردند.

در این دیدار که مدیر و معاونان دبیرستان دوره اول شاهد نیز حضور داشتند، برادر شهید ابراهیم محمودیان به بیان خاطراتی از این شهید نوجوان پرداخت و گفت: این شهید با سن کم اما بصیرت و معرفت داشت و عاشق امام راحل و انقلاب و اسلام عزیز بود.

حسن محمودیان خاطر نشان کرد: این شهید مانند حضرت قاسم عاشق شهادت بود و شهادت نظر او پلی بود از زندگی دنیوی و مادی به زندگی ابدی و سعادتمند و او بسیار دوست داشت شهید شود و به این آرزوی خود رسید.

وی تصریح کرد: شهید عاشق درس بود و احترام زیادی برای پدر و مادرش قائل بود و همیشه با ما نیز توصیه می کرد درس بخوانیم و احترام والدین را نیز نگه داریم و موضوع امر به معروف و نهی از منکر را نیز تاکید داشت و حفظ و حجاب و عفاف را همیشه به خوهرانش توصیه اکید داشت.

در این دیدار حجت السلام ماروسی نیز در سخنانی با تقدیر از خانواده شهدا و آرزوی رحمت برای پدر و مادر این شهید بزرگوار با بیان اینکه این شهدا به قاسم ابن الحسن(ع) اقتدا نمودند گفت: شهدای دانش آموز ما ثابت کردند ادامه دهنده راه واقعی ائمه و امام حسین و یارانش هستند و هر چند 1400 سال بعد زندگی کرده اند اما راه زندگی شرافتمندانه و با عزت و آزادگی را به خوبی یافته اند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم این فرهنگ ناب به نسل نو ما نیز انتقال یابد افزود: حضور دانش آموزان و درک شرایط محیطی زندگی شهدا و شنیدن خاطرات آنها از زبان خانواده این شهدا بسیار در درک درست واقعیت و حرکت در مسیر شهدا نقش دارد.

در این دیدار دانش آموزان آلبوم تصاویر شهدا و دست نوشته های شهید را بازدید نمودند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها