مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان محلات قیام امام حسین(ع) اسوه و الگوی بشریت دانست و گفت: عاشورا مکتبی الگوساز و تربیت کننده همه اقشار جامعه است.
کد خبر: ۸۷۵۹۴۸۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم سوگواری سالار شهیدان با حضور نیروهای نظامی و اننتظامی و مسئولین شهری در سپاه ناحیه محلات برگزار شد.

در این مراسم ضمن قرائت زیارت عاشورا توسط برادر پاسدار اسماعیل‌زاده جمع حاضر از سخنان ستوان سوم پاسدار پیرزاده بهره‌مند شدند.

حجت الاسلام گوهری در این مراسم با اشاره به اینکه امام حسین(ع) اسوه صبر و شکیبایی است، گفت: حسین(ع) در طول زندگی تمرین صبر و ایستادگی کرد، ایشان در میدان نبرد تمام دارایی خود را به میان آورد و همه ثمره‌اش را در راه خدا و اسلام تقدیم نمود .

وی افزود: خداوند متعال در آیه 155 سوره بقره می فرماید "شما را به همه چیز امتحان میکنم ، با ترس، با گرسنگی، با مال و ثروت،گاهی جانتان،" امام حسین(ع) در روز عاشورا در همه این موارد مورد امتحان الهی قرار گرفت و از این امتحان سربلند بیرون آمد.

حجت‌الاسلام گوهری ادامه داد: امام حسین(ع) در روز عاشورا گرسنگی کشید، بچه هایش را جلوی چشمانش به شهادت رساندند، همه ثمره زندگی اش در جلوی چشمانش شهید شدند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان محلات گفت: خداوند کسانی را که در راه خدا جهاد می‌کنند و کشته می شوند؛ مرده نپندارید، آنها حیات ابدی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در سال 61 هجری به شهادت رسید اما تا قیامت راه و رسم امام حسین(ع) پا برجا ماند.

حجت الاسلام گوهری در پایان خاطرنشان کرد: خداوند به امام حسین(ع) رحمت خاصه ای عطا کرده خدا به او مقام هدایت عطا کرده است. خداوند همه چیز را به امام حسین(ع) عطا کرد و او را محوریت عالم قرار داد، انشالله که بتوانیم راه سالار شهیدان را ادامه دهیم و جزء یاران با وفای امام زمان قرار گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات