دکترای امنیت ملی و علوم سیاسی
دکترای امنیت ملی و علوم سیاسی با تاکید بر اینکه جنگ امروز هم ادامه دارد، گفت: امروز بزرگترین جنگ، جنگ فرهنگی با دنیای کفر و شرک است.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۰۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر علی اشرف نوری در نهضت روشنگری که به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر و با همکاری حوزه مقاومت بسیج کوثر ۳ در کانون بسیج برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: همانطور که حضرت امام راحل فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
وی افزود: بایستی در تمام مسیر زندگی سیره و منش معصومین(ع) به ویژه امام حسین(ع) و یارانش را الگو و اسوه خود قرار دهیم.
این سخنران مطرح کشوری تصریح کرد: این ایام که خیمه عزارداری برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برافراشته می شود می توان از بزرگترین رسانه برای بصیرت افزایی مردم و شناخت و خنثی سازی نفوذ بهره گرفت.
وی ادامه داد: بایستی دستگاه‌های مربوطه که در این زمینه مسئولیت دارند، منبرهای این ایام را فرصت مغتنمی بدانند و مردم را نسبت به فتنه‌های بزرگتر هشدار دهند.
نوری با تاکید بر اینکه باید ولایتمدار باشیم تا از فتنه ها در امان بمانیم؛ گفت: بادی در تمام عرصه‌ها گوش به فرمان ولایت باشیم در غیر این صورت باید به ولایت مداری خود شک کنیم .

این دکترای امنیت ملی و علوم سیاسی تصریح کرد: دشمن دیگر از طریق جنگ نظامی وارد نخواهد شد؛ ایستادگی مردم در ۸ سال دفاع مقدس باعث عزت و غرور و سربلندی مردم ایران شد.

وی یادآور شد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام حتی اجازه نداند وجبی از خاک کشور توسط دشمن به غارت برده شود و این افتخار حاصل نشد مگر با رشادت و ایثار شهدایی که برای حفظ ارزش‌های اسلامی از جان خود نیز گذشتند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: جنگ امروز نظامی نیست، جنگ فرهنگی است به گفته مقام معظم رهبری قتل عام فرهنگی است و می‌طلبد که همگی هوشیار و گوش به فرمان ولایت باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات