کارشناس دینی:

شاگرد مکتب سیدالشهدا جبهه باطل را تضعیف می نماید

کسی که شاگرد مکتب سیدالشهدا باشد سعی دارد جبهه حق را تقویت و جبهه باطل را تضعیف نماید.
کد خبر: ۸۷۵۹۵۶۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس دینی در مراسم سوگواری ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا و یاران وفادارش خدمت ملت ایران اسلامی گفت: در طول تاریخ همیشه دو جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و اکنون هم این ماجرا ادامه دارد.

حجت الإسلام حسین اکبری افزود: در مقابل جبهه باطل خداوند متعال هم اراده دارد که اراده اش اینست که دین عالمگیر شود بنابراین این دینی که خداوند می خواهد عالمگیر شود آیا یک مرتبه ، اجباری یا آرام آرام به کرسی حاکمیت خواهد نشست مسلما بصورت تدریجی انجام شده و به مقدماتی نیاز دارد.

کارشناس دین با بیان اینکه سه مقدمه برای حاکمیت اراده دین لازم است افزود: اولین مقدمه بعثت نبی اکرم(ص) و دومین مقدمه جریان غدیر خم و سومین مقدمه هم واقعه عاشورا بود تا جبهه حق پایدار بماند

حجت الإسلام اکبری با اشاره به اینکه نهضت و تشکیل انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تأثیر پذیر از قیام و نهضت سیدالشهدا بود گفت: کسی که شاگرد مکتب سیدالشهدا باشد سعی دارد جبهه حق را تقویت و جبهه باطل را تضعیف نماید.

وی تصریح کرد: علت اینکه سیدالشهدا(ع) خود را الگو و اسوه برای تمام شیعیان عالم معرفی می کند اینست که تمام ویژگی ها و شئونات اصلاح جامعه در وجود آن بزرگوار نمایان است سیدالشهدا هم رنگ جماعت نشد تمام بزرگان با یزید بیعت کردند ولی ایشان بیعت نکرد.

کارشناس دین خاطر نشان ساخت: با توجه با اینکه در زمان غیبت کبری امام عصر(عج) قرار گرفته ایم باید کسانی که حسینی هستند با قلب و ذکر از ولایت فقیه که نائب برحق ایشان است حمایت کنند بنابراین آنهایی که به ولی فقیه کمک نکنند به امام عصر(عج) هم کمک نخواهند کرد و بعضی از آنها از خوارج هم بدتر خواهند شد.

مراسم گرامیداشت ایام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور کارکنان سپاه ناحیه طارم در محل نماز خانه این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار