خبرهای داغ:

عاشورا یک فرهنگ و جریان پیوسته است / هرکس از ولایت جدا شد به گمراهی کشیده می شود

امام جمعه موقت اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: عاشورا یک فرهنگ و جریان پیوسته است و هرکس در این مسیر از ولایت جدا شد به گمراهی کشیده می شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۶۲۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹
به گزارش خبرنگار روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ، حجت الاسلام میری در ادامه با اشاره به فرار سیدن ایام محرم گفت: انسان باید این فرصت ها را غنیمت بشمرد، و از آن بهترین ااستفاده را ببرد.
وی در ادامه گفت: یکی از مواردی که انسان به ظلم کشیده می شود این است که از امام زمان خود جدا شوند.
حجت الاسلام میری در ادامه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را پیروی از مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود:  هرکس از ولایت جدا شد به گمراهی کشیده می شود.
وی در ادامه با گرامیداشت ۱۷مهر روز پست گفت: خداوند فعالیت شما را می بیند و مردم اندیمشک از شما تشکر می کنند در دوران دفاع مقدس تلاش زیادی داشتید و الان هم نقش بسزایی دارید.
امام جمعه موقت اندیمشک در ادامه با اشاره به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: عاشورا یک فرهنگ و جریان مستمر و دایمی است که درتاریخ وجود دارد.
وی گفت: الان مدافعان حرم ما با شعار "کلنا یا زینب” به مبارزه با کفر پرداخته اند و باید در مقابل ظلم ایستاد،  چرا که انقلاب اسلامی ما برگرفته ازقیام عاشورا بود.
حجت الاسلام میری در پایان با اشاره به چندویژگی عاشورا گفت:  هم منطق وهم حماسه و هم عاطفه بود.
وی افزود: الان پیام امام حسین میگوید در مقابل ظالم باید ایستاد در یمن و بحربم حرکت تمام انسانهای ازاده برگرفه ازعاشوراست.
امام جمعه موقت اندیمشک گفت: بزرگترین وظیفه انسان ازاده وعاقل مبارزه با ظالم است و همین منطق باعث ادامه فعالیت رزمندگان در مقابل ظالمان است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار