نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:معمولا بسیاری از شرکت های اروپایی با رژیم صهیونیستی هم پیمان هستند و پشت صحنه این قضیه که می گویند ایران باید رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد لابی گری صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۷۵۹۶۶۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام سید محمد جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارات عجیب وزیر اقتصاد آلمان که سرمایه‌گذاری در ایران را منوط به پذیرش شرط به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط اعلام کرد، گفت: معمولا بسیاری از شرکت های اروپایی با رژیم صهیونیستی هم پیمان هستند و پشت صحنه این قضیه که می گویند ایران باید رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد لابی گری صهیونیستی است.

این نماینده مجلس دهم تشریح کرد: طبق فرموده های مقام معظم رهبری در 25 سال آینده رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت و در واقع نگاه ما بر نابودی این رژیم است که همه باید بدانند این خط قرمز نظام اسلامی ایران است.

حجت الاسلام حسینی کیا در ادامه عنوان کرد: دولتمردان ما باید این را سرلوحه کار خود قرار دهند و قاطعانه در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند و هیچکس نباید تردیدی در خود راه بدهد زیرا رژیم صهیونیستی قابل به رسمیت شناختن نیست و محو شدن این رژیم از خطوط قرمز نظام اسلامی است.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس ابراز کرد: ما باید طبق فرموده های مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم زیرا دشمن هیچگاه تکنولوژی خود را به ما منتقل نخواهد کرد و پیروزی ما در دفاع مقدس و پیشرفت ما در بخش های موشکی همه نتیجه ایستادن روی پای خودمان است.

وی افزود: اینکه نگاهمان به خارج از این کشور  باشد و فکر کنیم که آن ها تکنولوژی های خود و زیر ساخت ها را به ما می دهند یک اشتباه استراتژیک است .

حجت الاسلام حسینی کیا تاکید کرد: بنابراین ماباید روی پای خودمان بایستیم و تا این امر اتفاقا نیفتد حرکتی رو به پیشرفت نخواهیم داشت و یقین داشته باشید که  آینده از آن ما خواهد بود در صورتی که پشت سر ولایت حرکت کنیم.

این نماینده مجلس دهم در پایان خاطر نشان کرد: دیپلماسی دولت یازدهم تنها منحصر به رفت وآمدها بوده و دستاوردی نداشته است به عنوان مثال در برجام 15 میلیارد دلار و کرسنت 18 میلیارد ما را جریمه کردند که با مقایسه این ها متوجه می شویم همه این رفت و آمدها ضرر بوده است.

منبع: دانا
ارسال نظرات