خبرهای داغ:
رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه امروز هم مثل گذشته شاهد بدعهدی‌های آمریکا هستیم، گفت: آمریکا شیطان است و یکی از ویژگی‌های شیطان، بدعهدی است.
کد خبر: ۸۷۵۹۶۸۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
بدعهدی یکی از ویژگی‌های آمریکا است/ اسلام پوشالی دنباله رو اهداف آمریکایی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در جمع عزاداران حسینی در هیأت رزمندگان اسلام با اشاره به سیاست دشمن بر ضد اسلام اظهار کرد: دشمن پس از رحلت پیامبر(ص)، اسلامی را درست کرد که امیرالمؤمنینش یزید بود، همان دشمن امروز اسلامی را درست کرده است که ولی امر مسلمینش آل سعود است، دشمن برای ولی امر مصداق ساخته است.

رئیس موسسه سیره شهدا ادامه داد: همان دشمنی که پس از رحلت پیامبر(ص) اسلام اموی ایجاد کرد، امروز اسلام آمریکایی ساخته است. صلاح و فساد یک جامعه به دست عالمان و امرای آن است، اگر این دو گروه درست شوند، جامعه درست خواهد شد، بنا بر این دشمن فهمید که اگر برای جامعه امیری همچون یزید درست کند، مردم به دنبال او خواهند رفت و دشمن به‌جای خراب کردن یک امت به دنبال خراب کردن امیر آن جامعه می‌رود.

وی افزود: اسلام پس از رحلت پیامبر(ص) به دو گونه مطرح شد، اول اسلام ناب محمدی که به سلیقه خداوند و پیامبر(ص) بود، اما یک اسلام دیگری مطرح شد که به سلیقه دل، مردم و دشمن اسلام بود. امام خمینی(ره) فرمودند آن روزی که دشمن از کار شما راضی بود، به کار خودتان شک کنید، امروز آمریکا از اقدامات آل سعود راضی است، آمریکا از نماز جمعه آل سعود هم رضایت دارد، چون این نماز جمعه کاری به آمریکا ندارد.

ماندگاری با اشاره به اسلام حقیقی اظهار کرد: اسلام اگر به سلیقه خداوند باشد، انسان در دنیا هدایت و در روز قیامت شفاعت می‌شود. اسلام نقشه زندگی است و باید زندگی انسان بر اساس دستورات پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) باشد، بر اساس آیات قرآن اگر کسی دینی غیر از اسلام انتخاب کند، اعمال او پذیرفته نمی‌شود و انسان باید دستورات پیامبر(ص) را بپذیرد، چون ایشان کلام خداوند را می‌گفت.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: اگر به دنبال اسلام به سلیقه علما و مراجع تقلید باشید، حتماً به سعادت می‌رسید. وحدت اسلامی به معنای این نیست که ما شیعیان اعتقادات خودمان را نگوییم، بلکه وحدت این است که شیعیان به مقدسات اهل سنت و اهل سنت به مقدسات شیعیان توهین نکنند.

وی افزود: اگر انسان به اسلام به سلیقه اهل‌بیت(ع) عمل کند، در دنیا و آخرت مورد حمایت اهل‌بیت(ع) خواهد بود و مورد شفاعت قرار می‌گیرد. خداوند شفاعت اهل‌بیت(ع) را در روز قیامت می‌پذیرد، اگر اسلام ما به سلیقه اهل‌بیت(ع) باشد، هم به سعادت می‌رسیم و هم مورد حمایت و شفاعت اهل‌بیت(ع) قرار می‌گیریم.

ماندگاری با اشاره به آثار تبعیت از هوای نفس اظهار کرد: قاعده نفس اماره این است که انسان را منحرف می‌کند، اگر ما به سلیقه مردم عمل کنیم باید بدانیم که مردم نه‌تنها در دنیا به ما نفعی نمی‌رسانند، بلکه در روز قیامت حتی بستگانمان از دست ما فرار می‌کند تا ما گناهان خود را به گردن آن‌ها نیندازیم.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: روز قیامت خداوند به شیطان اجازه می‌دهد که از خودش دفاع کند، شیطان در آن روز می‌گوید که هر چه خداوند وعده داد، درست بود و من هر چه وعده دادم، دروغ بود، اما شما گناهکاران وعده خدا را قبول نکردید و به وعده من عمل کردید، من شیطان هم فقط شما را دعوت کردم و من را ملامت نکنید، بلکه خودتان را سرزنش کنید.

وی افزود: امروز درگیری بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی است، آمریکا در دوره‌های مختلف به ایران خیانت کرد و تا آخرین لحظات دوران پهلوی از شاه حمایت کرد، در دوران دفاع مقدس هم شاهد حمایت آمریکا از رژیم صدام بودیم. ما امروز هم شاهد بدعهدی‌های آمریکا هستیم، آمریکا شیطان است و یکی از ویژگی‌های شیطان، بدعهدی است، دشمن پس از 1400 سال برای ضربه زدن به اسلام، اسلام پوشالی را ساخته است که به سلیقه آمریکا است.
ارسال نظرات