حجت الاسلام قائمی در گفتگو با «بسیج»:
کارشناس مذهبی گفت: هجمه و القائات و شبهات در حال حاضر از طرف دشمن بسیار زیاد است و طلاب در زمینه پاسخگویی به این شبهات باید حرف اول را زده و همگام باشند.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۰۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد قائمی هاشمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه حوزه های علمیه بسیار مدبرانه بود و همه ما باید به برنامه ریزی بلند مدت برای حوزه ها توجه داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر خیلی از طلاب به ویژه میان سال به بالا چه بسا با اینترنت آشنایی ندارند در صورتی که باید همگام با جامعه جلو رفت تا بتوانیم بر روی مردم تاثیر بگذاریم و آشنایی کامل با تکنولوژی های روز داشته باشیم.

وی با اشاره به کلام مام صادق (ع) که می فرمایند "بادرو اولادکم بالحدیث قبل ان یسبقکم الیهم المرجئه" هرچه زودتر و سریع تر معارف اسلامی را به فرزندان خود بیاموزید، پیش از آن که منحرفان با آموزش های انحرافی بر شما سبقت بگیرند گفت: اگر ما از این فضا ها آگاهی نداشته باشیم فرزندانمان با استفاده نادرست گرفتار می شوند و شاید دیگر خیلی دیر شود.

حجت الاسلام قائمی تصریح کرد: هجمه و القائات و شبهات در حال حاضر از طرف دشمن بسیار زیاد است و طلاب در زمینه پاسخگویی به این شبهات باید حرف اول را زده و همگام باشند طلاب باید از حالت سنتی گذشته در بیایند و سریعا برای شبهات جواب پیدا کنند منطبق بودن با تکنولوژی در روزگار ما امری ضروری است.

ارسال نظرات