امام جمعه نیر:

دولتمردان با غارتگران بیت المال مماشات نکنند

دولت باید فضا را برای غارتگران بیت‌المال تنگ و ناامن کند و قاطعانه با آنان برخورد شود تا دست چپاول عده‌ای اندک بر بیت‌المال کوتاه شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۱۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر با اشارهبه تاکیدات مقام معظم رهبری درباره برخورد با غارتگران بیت المال و پیگیری فیش های حقوقی نجومی بعضی از مسئولان و مدیران گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به صراحت خواستار برخورد با متخلفان و خیانت کنندگان به بیت المال و همچنین استرداد وجوه دریافت شده به بیت المال شدند باید با این موضوع برخورد جدی صورت گیرد و ما نمی دانیم علت مماشات با خیانتکاران به بیت المال چیست.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران باید بدانند پست ها ومقام هایی که به آنها سپرده شده، امانت ملت و خون شهدا به آنها رسیده است افزود: وظیفه مسئولان و مدیران و هرکسی که پست و سمتی به او واگذار شده خدمت به اسلام وملت است و هرکس از موقعیت خود برای سوء استفاده برای مال اندوزی استفاده کند نزد خداوند ومات باید پاسخگو باشد.

خطیب جمعه نیر دینداری را اصالت فلسفه ناب سید‌الشهدا برشمرد و خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در مکتب امام حسین (ع) باید به ظرفیت و قابلیت آن توجه کنیم انس گرفتن با مبانی ارزشی است که می‌تواند حیات طیبه جامعه اسلامی را به سمت اعتلا و اعتماد واقعی بکشاند.

امام جمعه شهرستان نیر یادآور شد: برخی‌ها سعی می‌کنند با دست زدن به حرکت‌هایی که ارزش و اصالتی ندارد به دست دشمن بهانه‌ای در تخریب و تضعیف نظام اسلامی بدهند که اگر خوب توجه کنیم با بصیرت و آگاهی بیشتر می‌توانیم این آسیب‌ها را از دامن اسلام و عزاداری‌های حسینی پاک کنیم.

وی توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری را در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و توجه جدی به اصالت عزاداری‌‌ها و مداحی‌ها در ماه شریف محرم را یادآور شد و اذعان داشت: در جامعه اسلامی ما بزرگترین عامل همبستگی همین روحیه ایمان و تقوا و دینداری است که در ماه محرم و سفر به اوج توجه و عملکرد می‌رسد.

ارسال نظرات