فرماندار نیر در همایش پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: مبارزه جدی با اعتیاد نیازمند عزم و اراده همگانی است.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۱۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، همایش کاهش آسیب های اعتیاد با حضور خانواده ها، مسئولان و با مشارکت کارگروه بانوان شهرستان در فرهنگسرای الغدیر نیر برگزار شد.

در این همایش مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر با بیان اینکه مبارزه جدی با معضل مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی است گفت: بهترین راه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد، آگاه سازی و آموزش آحاد جامعه است.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر نقش سازمان های مردم نهاد در پیشگیری و آموزش اقشار مختلف مردم را در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر مهم و ضروری بر شمرد و گفت: وظیفه تبلیغ درباره اثرات سوء مواد مخدر و اعتیاد به چند نهاد خاص محدود نمی شود، بلکه این امر باید در همه ارکان اجتماع صورت پذیرد.

فرماندار نیر در ادامه به اهمیت پیشگیری از مواد مخدراشاره کرد و گفت: به همین منظور شش تیم اجتماع محور در شهرک تخصصی آب، چهار روستا و بخش کورائیم درحال فعالیت است و چهار کارگاه تخصصی نیز درنظر گرفته شده که به زودی برگزار خواهد شد.

احمدی به نقش خانواده ها هم در پیشگیری مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مهمترین رکن مقابله و پیشگیری از مواد مخدر خانواده ها هستند.


ارسال نظرات