خبرهای داغ:
سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان قم خبر داد

آموزش دوره‌های امدادی در 6 ماه نخست امسال به بیش از 6 هزار شهروند قمی

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، 90 دوره مقدماتی و 10 دوره تکمیلی امداد و نجات در استان برای بیش از 6 هزار نفر از خواهران و برادران برگزار شده است.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۵۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسن حسینی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران به تشریح عملکرد معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم پرداخت و اظهار کرد: ایجاد آمادگی در جامعه برای مقابله با حوادث و سوانح و آموزش امدادی خانواده‌ها از رسالت‌های جمعیت هلال احمر است و بر این اساس با در نظر گرفتن شعار هر خانواده ایرانی یک امدادگر به آموزش اقشار جامعه در سطوح مختلف مبادرت میکنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس برنامه‌ریزی جامعی در معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم صورت گرفته و طی آن در 6 ماهه نخست سال جاری 90دوره مقدماتی و 10دوره تکمیلی در سطح استان برای بیش از 6 هزار نفر از خواهران و برادران برگزار شده است.

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم به سطح مختلف آموزش‌های ارائه شده اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی همگانی، عمومی امداد و کمک‌های اولیه، حضوری کمک‌های اولیه، همگانی کمک‌های اولیه و آمادگی در مواجهه با مخاطرات، عمومی امداد، عمومی نجات و تخصصی امداد و نجات در سال جاری برگزار شده است.

حسینی با اشاره به اینکه آمادگی شهروندان آثار مثبت و قابل توجهی در کاهش خسارات و تلفات انسانی در حوادث و سوانح دارد، بیان کرد: به همین دلیل در تلاش هستیم با همکاری، برنامه‌ریزی وهم افزایی با دستگاهای مختلف استان توان آموزشی این معاونت را ارتقاء ببخشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در دوره‌های مقدماتی و تکمیلی هلال احمر می‌توانند به اداره آموزش این جمعیت واقع در خیابان شهدا(صفاییه) کوچه 21 مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار