فرمانده بسیج پژوهشگاه نفتی شهید چمران درگفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد
دکتر داوود فراهانی گفت:برگزاری سلسله همایش های پژوهش، تفکر بسیجی و اقتصاد مقاومتی درصنعت نفت، برگزیده شدن سه نفر از اعضای پایگاه به عنوان بسیجی نمونه کشوری، از جمله اقدامات پایگاه بوده است.
کد خبر: ۸۷۵۹۷۷۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
دکتر داوود فراهانی فرمانده بسیج پژوهشگاه نفتی شهید چمران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  تدفین شهید گمنام در محوطه پژوهشگاه، برگزاری سلسله همایش های پژوهش، تفکر بسیجی و اقتصاد مقاومتی درصنعت نفت، برگزیده شدن سه نفر از اعضای پایگاه به عنوان بسیجی نمونه کشوری، پایگاه برتر وزارت نفت در مباحث تربیت آموزش و حلقه های صالحین ، دریافت لوح تقدیر از وزیر نفت در خصوص پایگاه برتر حوزه مقاومت شرکت ملی نفت ایران، برگزیده شدن یک نفر از اعضای پایگاه به عنوان بسیجی نمونه و عضویت قریب به 30 % از کارکنان در پایگاه بسیج پژوهشگاه از جمله دستاوردهای قابل ذکر این پایگاه می باشد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید دکتر چمران در ادامه اظهار داشت: طرح ها و پروژهایی که بسیجیان پژوهشگاه در آن نقش موثر داشته اند به صورت کتاب، پوستر و ... ارائه شده است.

وی در خاتمه افزود: عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی از اهداف مهم پیش روی پایگاه شهید چمران است و بسیاری از مقالاتی که در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه شده است را تجمیع و به شکل 10 راهکار موثر در اقتصاد مقاومتی به مجلس،دولت و مجمع تشخیص مصلحت ارائه کردیم.
ارسال نظرات