خبرهای داغ:
شهرداری در جمع ائمه‌جماعات شهرداری تبریز عنوان کرد؛
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز، نقش ائمه جماعات را در تقویت مبانی ارزشی خدمتگزاری موثر خواند و افزود: برگزاری نماز جماعت در ۵۴ سازمان، منطقه و مجموعه شهرداری تبریز، نشانگر پیوند انگیزه‌های خدمتگزاری و اعتقادی است.
کد خبر: ۸۷۵۹۸۰۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز صادق نجفی در جمع ائمه جماعات شهرداری تبریز با بیان این‌که جلب خشنودی شهروندان و تکریم ارباب رجوع، هدف نهایی ماموریت‌ها و وظایف خدمتگزاری است، افزود: این مشی اعتقادی، نیازمند حاکم‌شدن محتوای اعتقادی در عموم بخش‌های اجرایی است.

وی با تاکید بر این‌که طبق تعالیم دینی، خدمت صادقانه، مصداق واقعی عبادت است، اضافه کرد: ائمه جماعات شهرداری تبریز، از ظرفیت‌های مهم فرهنگی در این مجموعه هستند که نقش مهمی در تقویت روحیه اعتقادی کارکنان و عوامل دارد.

نجفیاز اقامه نماز جماعت اول‌وقت در ۵۴‌ سازمان، منطقه و مجموعه شهرداری تبریز خبر داد و بیان کرد: پخش اذان ظهر در پارک ها و فضاهای عمومی سطح شهر وبرپایی نماز اول وقت جماعت در عموم بخش‌ها، مناطق و سازمان‌های شهرداری، به عنوان یک ضرورت فرهنگی مطرح بوده و در القای فضای معنوی و مذهبی در فعالیت‌های اجرایی موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اعتلا و تکریم نماز اول وقت، به عنوان مهم‌ترین رکن مباحث دینی،باید به صورت ویژه در عموم بخش‌های اجرایی شهرداری پیگیری شود؛ خوشبختانه در این خصوص در سال‌های اخیر، شاهد مناسب‌سازی و زیباسازی نمازخانه‌ها در مجموعه‌های مختلف شهرداری و برپایی نمازهایباشکوهجماعت بوده‌ایم.

نجفی اظهار داشت: برگزاریویژه‌برنامه‌های مذهبی و اجرای ادعیه مهم مذهبی، تقویت روحیه مذهبی و همدلی عوامل اجرایی را در پی خواهدداشت.

شهردار تبریز، تاکید کرد: از ائمه جماعات شهرداری انتظار می‌رود در کنار ضرورت اقامه نماز اول وقت، اصول مهم خدمتگزاری در مفاهیم اسلامی را به کارکنان و مدیران گوشزد کنند؛ این رویکرد، در صورت برخورداری از محتوای کیفی و استمرار لازم، نقش موثری در حاکمیت فضای ارزشی و تکریم ارباب رجوعدر محیط اداری خواهد داشت.

وی با تاکید بر این‌که ساخت نمازخانه، بخش مهمی از زیرساخت‌های توسعه پارک‌های عمومی است، گفت: هم‌اکنون،۲۰۰ نقطه شهر از نمازخانه‌‌های عمومی بهره‌مند است. شهرداری تبریز علاوه بر توسعه و ترویج فرهنگ نماز در مجموعه‌ داخلی، اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در این مراکز را نیز پیگیری می‌کند.

ارسال نظرات