خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: فرهنگ عاشورا و ترویج آن باید سرلوحه کار فرهنگی باشد.
کد خبر: ۸۷۵۹۸۷۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
فریدون حسنوند در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان که در بیت الزهرای شهرستان اندیمشک برگزار شد، گفت: فرهنگ حسینی اولویت توسعه فرهنگی و عمرانی اندیمشک بوده و هست.
وی افزود:  عزای حسینی و شرکت در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) بر تمام مسئولیت‌های سیاسی و اجرایی ارجح تر است و به همین دلیل باید از مراسم ویژه ماه محرم بیشترین بهره را برد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز مردم اندیمشک در هر گوشه شهر با عزاداری خود، بیش از گذشته بر استمرار راه سیدالشهداء و شهدا تاکید دارند.
حسنوند در ادامه گفت: در این برحه از زمان که دشمنان و شیاطین قصد تفرقه اندازی بین آحاد ملت را دارند، فرهنگ عاشورا و توجه به آن می تواند سید محکمی در برابر این تفرقه اندازی باشد و وحدت و همدلی را گسترش دهد.
حسنوند ادامه داد: مردم اندیمشک با حضوری پر شور در مراسم روز یوم العباس، عاشورای حسینی و شام غریبان حضور خواهند یافت و امسال بیش از گذشته بر عزم خود در ادامه دادن راه اهل بیت (ع) تاکید خواهند کرد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خمیه حضرت ابوالفضل (ع) به وسعت تاریخ است، تصریح کرد : این خمیه وحدت، صمیمت و همدلی را به عنوان یک امر به معروف معرفی و بیان کرده و بر ضرورت آن بیش از گذشته توجه داشته و همه اقشار و شهروندان را در این محور متحد کرده است.
برنامه های ویژه سوگواری ماه محرم  هر شب با حضور عزاداران و محبان اهل بیت (ع) اندیمشک در هیئت سید الشهدای اندیمشک ( بیت الزهرای این شهرستان ) ( زیارت عاشورا، مداحی، سخنرانی، روضه و سینه زنی و … )  برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها