مسابقه عکس عاشورایی در نرم افزار ایرانی سلام در زنجان برگزار و علاقه مندان تا هشتم آذر مهلت دارند در این مسابقه شرکت کنند.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۲۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول قرارگاه سایبری بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان مسابقه عکس عاشورایی را همزمان با ماه محرم در سطوح مختلف مبتدی و حرفه ‌ای برگزار می کند.

مصطفی دودانگه افزود: مسابقه عکس عاشورایی در نرم افزار ایرانی سلام در زنجان برگزار و علاقه مندان تا هشتم آذر مهلت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

وی اظهار داشت: لحظه‌ های پرشور از عزاداری و سنت‌ های مردم زنجان در ایام محرم و ایام تاسوعا و عاشورا از محورهای برگزاری این مسابقه است.

مصطفی دودانگه در ادامه تصریح کرد: آئین ‌های مردم زنجان در ماه محرم از دیگر موضوعات برگزاری این مسابقه محسوب می شود.

مسئول قرارگاه سایبری بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: برگزاری نماز ظهر عاشورا و اربعین حسینی، شناساندن واقعه عاشورا از زاویه هنر به مردم از دیگر محورهای این مسابقه در زنجان است.

دودانگه خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ محرم و عزاداری و شناسایی زیبایی و زوایای پنهان عزاداری نیز از دیگر محورهای برگزاری این مسابقه عکس است.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید عکس‌های خود را از طریق نرم‌افزار «سلام» ارسال کنند، افزود: علاقه مندان می ‌توانند این نرم‌افزار را از آدرس salamup.ir/dl دریافت و با برچسب "#محرم95" ارسال کنند.

این مسئول تصریح کرد: افراد می ‌تواند برای شرکت در این مسابقه هفت عکسی که با تافن همراه خود گرفته اند، ارسال کنند.

مسؤول قرارگاه سایبری بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه عکس‌های ارسالی برای مسابقه عکس عاشورایی باید در ماه محرم و صفر سال جاری گرفته شده باشد، خاطر نشان ساخت: هشتم آذر ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار است.

ارسال نظرات