خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی گرمسار و آرادان بیان کرد: حفظ جایگاه و ارزش های زنان در جامعه امروز،از مهم ترین اهداف نهضت « مازنده ایم» می‌باشد و احیای این هدف در تمام خطوط و بند های این نهضت دارای اولویت است.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۰۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، محسن شادلویی در نخستین جلسه هماهنگی نهضت ما زنده ایم، در جمع مسئولان پایگاه های بسیج خواهر و بسیجیان صاحب فکر و اندیشه،ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهارداشت:امام حسین(ع) برای حفظ دین مبین اسلام و انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلام جهاد بزرگی انجام دادند و امروز نیز هر مسلمانی وظیفه دارد برای احیای این فریضه الهی سر و جان دهند تا جامعه را برای ظهور حق مهیا سازند.

وی با اشاره به برخی نکات نهضت «مازنده ایم» افزود: این نهضت در راستای احیا و حفظ جایگاه زنان مسلمان در جامعه برگزار می‌شود و این امر مهم ترین هدف ما برای اجرای نهضت ما زنده ایم است.

شادلویی خاطرنشان کرد: انجام امور فرهنگی با توجه به شرایط موجود در جامعه سخت شده است اما با حرکت جهادی و توکل بر خدای متعال این مسیر ناهموار را طی خواهیم نمود و به اهداف والایی که در نظر داریم دست خواهیم یافت.

وی از تشکیل ستاد اجرایی نهضت ما زنده ایم خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب،احیای هویت دینی و دفاع از ارزش های اسلام و فرهنگ کشور در بین دانشجویان دختر در دانشگاه های گرمسار و آرادان راه اندازی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها