خبرهای داغ:
مدیر خانه انقلاب اصفهان:

طرح "من نهج‌البلاغه می‌خوانم" در اصفهان اجرا می‌شود

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان از برگزاری طرح "من نهج‌البلاغه می‌خوانم" در اصفهان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما از اجرای این طرح استخراج مولفه‌های ولایت از نهج‌البلاغه است.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۱۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،ابراهیم عمرانی با تاکید بر لزوم توجه به کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه اظهار داشت: خوشبختانه اخیرا نهضت نهج‌ا‌لبلاغه‌خوانی با هدف ترغیب فعالان فرهنگی به خواندن و استفاده از این کتاب ارزشمند در اصفهان به راه افتاده و فعالیت‌های خوبی نیز در این زمینه در حال انجام است.

وی با اشاره به رویکرد‌های کلی خانه انقلاب اسلامی و ولایت ادامه داد: خانه انقلاب اسلامی و ولایت استان اصفهان نیز با توجه به لزوم توجه به نهج‌البلاغه و استفاده از آن، اقدام به برگزاری دوره‌ مباحثه‌ای با عنوان " من نهج‌البلاغه می‌خوانم" کرده است.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان استخراج مولفه‌های ولایت از کلام حضرت علی(ع) را مهمترین هدف برگزاری این دوره عنوان کرد و افزود: ترویج و تبیین فرهنگ نهج البلاغه در بین مردم و به ویژه فعالان فرهنگی و نیز ترویج فرهنگ مطالعه مفید از دیگر اهداف مهم این دوره است که کتاب شریف نهج‌البلاغه به عنوان منبع مهمی برای مطالعه مفید در نظر گرفته شده است.

وی پیرامون استقبال گسترده مردم و فعالان فرهنگی از طرح "من نهج‌البلاغه می‌خوانم" ادامه داد: نخستین جلسه این طرح، روز یک‍‌شنبه 11 مهر و با حضور حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع کارشناس امور دینی و تربیتی و عضو جبهه انقلاب فرهنگی برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال بسیار خوب جوانان و به ویژه فعالان فرهنگی قرار گرفت.

عمرانی پیرامون جزئیات طرح "من نهج البلاغه می‌خوانم" خاطرنشان کرد: این طرح یکشنبه هر هفته ساعت 16 در ساختمان خانه انقلاب و ولایت استان اصفهان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33387535 تماس حاصل کنند.

وی همچنین گفت: خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان در موضوع‌هایی مانند سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، ابعاد نفوذ فرهنگ و اقتصادی در ادنیشه رهبری، ابعاد نفوذ در گفتمان امام خامنه‌ای، تکنیک‌های رسانه‌ای نفود، نفوذ در مراکز فرهنگی و غیره فعالیت دارد.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان ادامه داد: خانه انقلاب اسلامی در قالب طرح سفیران انقلاب آمادگی دارد به صورت رایگان برای هیئت‌های مذهبی، تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی سخنران اعزام کند تا این سخنرانان موضوعات ذکر شده را تبیین کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار