خطیب نماز جمعه ندوشن گفت:امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی، داعش و حامیانشان در جبهه یزید قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۲۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛حجت‌الاسلام سید علی طباطبایی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ندوشن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت : ماه محرم، ماهی است که فرزند حضرت زهرا (س) را سر بریدند که ماه حزن و اندوه است.

وی بیان داشت: باید معرفت شناسی امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دهیم و همچنین یکی از دستاوردهای عاشورا ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است که در این راستا ما باید در این مسیر به امام حسین (ع) اقتدا کنیم.

امام جمعه موقت ندوشن افزود: امام حسین (ع) ابتدا با سخنان خود پرده از چهره زشت بنی‌امیه برداشت و جنایت‌های بنی‌امیه را افشا کرد و در روز عاشورا با شمشیر بر ضد آن‌ها به مبارزه بلند شد و با فداکردن جان خود در این مسیر ایستادگی کرد و به همین دلیل امام حسین (ع) این حرکت را امر به معروف، نهی از منکر و اصلاح امور جامعه نامید.

وی تصریح کرد: در روز تاسوعا و عاشورا حسینی باید عزاداری‌ها حاوی پیام باشند و این عزاداری‌ها موجب نشود که نماز صبح ما قضا شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: امروز احیاء دین مدیون عاشورا و حسین بن علی (ع) است و این یک معمای است که حوداث تاریخ به مرور زمان از بین می‌روند، اما هر چه که از واقعه کربلا می‌گذرد بر گستردگی آن افزوده می‌شود.

وی بیان داشت: علت ماندگاری واقعه کربلا این است، افرادی که پیرو خط و مسیر امام حسین (ع) هستند، تفکری انقلابی و ایمانی راسخ دارند.

طباطبایی به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با فرمانده کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) اشاره کرد و ابراز داشت: در این دیدار رهبر ایران اسلامی امنیت را عامل رشد و رکن اساس کشور برشمردند که با توجه به عمق معنایی جمله میطلبد تا نیروهای نظامی و انتظامی بیش از پیش در حفظ امنیت و آرامش و نظم کشور بکوشند.

وی در مورد سرشماری نفوس و مسکن ، صرفه جویی در مصرف آب مطالبی را بیان کرد.

ارسال نظرات