مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

اشک بر امام حسین (ع) نقشه های دشمن را از بین می برد/ ادامه نهضت عاشورا رمز پیروزی بر ابر قدرت ها

ملت ایران با عاشورا و کربلا زندگی می کند و به واسطه نهضت عاشورای امام حسین (ع) می توانیم بر تمام ابر قدرت های جنایتکار غلبه کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۰۴۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان رمز پیروزی بر ابر قدرت های بزرگ را ادامه نهضت عاشورا خواند .

حجه الاسلام والمسلمین خوش نام خاطر نشان کرد: ملت ایران با عاشورا و کربلا زندگی می کند و به واسطه نهضت عاشورای امام حسین (ع) توانستیم و می توانیم بر تمام ابر قدرت های جنایتکار غلبه کنیم. اگر دشمنان در عصر حاضر بوسیله جنگ نرم در حال سست کردن عقاید و باورهای جوانان ما هستند باید بدانند تا ملت و جوانان ما عاشق و گریه کن امام حسین (ع) و اباالفضل العباس (ع) می باشند تمامی توطئه های آنها از بین می رود.

وی در ادامه گفت:حضور جوانان انقلابی در مراسم عزاداری سالار شهیدان و نوشیدن معرفت حسینی از زبان شاگردان امام صادق (ع) توطئه های دشمنان در فضای مجازی را خنثی می کند . اشک بر امام حسین (ع) یعنی مبارزه با آمریکای جنایتکار ، یعنی فدا شدن برای دین اسلام ، یعنی ایثار و شهادت ، یعنی بصیرت ، یعنی لبیک و وفاداری به رهبر ، اشک بر امام حسین (ع) یعنی زندگی دوباره یعنی توانستن ، یعنی الگو شدن برای جهانیان ، اشک بر امام حسین (ع) و اباالفضل العباس (ع) یعنی دولت آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شوند .

حجه الاسلام والمسلمین خوش نام در پایان عزت و پیشرفت را با ملتی خواند که پیام عاشورا یعنی آزادگی و دوری از هر ذلت ، بندگی خدای متعال، مبارزه با ظالم، امر به معروف و نهی از منکر ، گوش به فرمان ولایت فقیه بودن را نصب العین خود قرار دهند.

ارسال نظرات