یک مهندس بسیجی در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

ابداع سامانه جامع صنعتی با همکاری بسیج وزارت نفت

مهندس احمدی دوست گفت: با کمک و همکاری بسیج وزارت نفت موفق به ساخت سامانه جامع صنعت شدیم، این سامانه برای دو هدف عمده ساماندهی و انتقال اطلاعات از وزارت نفت به سایر دستگاه‌های اجرایی طراحی شده است.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۲۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

مهندس حمید احمدی دوست در هفدهمین همایش فرماندهان بسیجی در وزارت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با کمک و همکاری بسیج وزارت نفت موفق به ساخت  سامانه جامع صنعت شدیم، این سامانه برای دو هدف عمده طرح‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه، پیونددهنده بخش‌های مختلف صنعتی است افزود: هدف اول از ساخت سامانه این بوده است که کلیه دستاوردها، اختراعات و پژوهش‌ها که در معاونت علمی و پژوهشی وزارت نفت موجود است را ساماندهی کنیم و هدف دوم اینکه اطلاعات مورد نیاز از وزارت  نفت به شرکت‌های دیگری که جویای اطلاعات و آمار هستند انتقال داده شود.

احمدی دوست در ادامه بیان داشت: به عنوان نمونه یکی از مزایای این سامانه این است که  اگر در وزارت مخابرات مقاله‌ای وجود دارد که مورد استفاده نیست و از سوی دیگر مورد نیاز سایر نهادهای اجرایی است پیوند داده می‌شود تا اطلاعات و اختراعات مورد استفاده قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار