سه باب خانه محروم در روستاهای ورآباد و طنجران شهرستان خمین توسط بسیجیان ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۳۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سه باب خانه محروم در روستاهای ورآباد و طنجران شهرستان خمین با حضور مسئولین شهرستانی، نظامی، انتظامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت خمین تصریح کرد: یكی از بخش هایی كه بسیج سازندگی رغبت ورود و فعالیت در آن عرصه را دارد ساخت خانه محروم است.

وی افزود: ساخت خانه محروم با كمك های محلی، بخشداری ها، خیرین، بهزیستی و كمیته امداد انجام می شود که مركز ثقل هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌ها برعهده بسیج است.

سرهنگ دوم پاسدار سیدحسن بهشتی ادامه داد: بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در اردوهای جهادی با حضور در مناطق محروم که از قبل شناسایی شده برای ساخت خانه محروم مبادرت می کنند؛ ان شاء الله كه خداوند كمك كند تا بسیج كه برخاسته از متن این ملت است بتواند در این زمینه خدمات خوبی را داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت خمین یادآور شد: همه ما باید تلاش كنیم تا خدمات درخور توجی و گره گشا از مشکلات مردم از سوی بسیج ارائه شود تا موجب هم افزایی و ایجاد روحیه در مردم شود .

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت و اقدامات بسیج سازندگی موجب می شود، کشور به استقلال اقتصادی نزدیك تر شویم، از جهادگران بسیجی که اوقات فراغت خود را صرف کمک و یاری رساندن به محرومین کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات