خبرهای داغ:
در دیداربا خانواده شهدا عنوان شد؛

به برکت خون شهداء کشورمان تبدیل به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا شده است

امام جمعه بخش جعفریه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی ناحیه امام رضا(ع)، مدیر آموزش و پرورش و بخشدار شهر جعفریه با خانواده هاي شهیدان حبیبی و قمری و چهره نما و عسگری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۱۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به برکت خون شهیداء کشورمان تبدیل به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده حوزه شهید محلاتی گفت: اعتلای جمهوری اسلامی ایران و تبدیل شدن کشورمان به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان به برکت خون شهدایی است که برای اسلام، انقلاب و سیاست خارجی ایران جان خود را فدا کردند.

کریم مرادی افزود: ما هیچ گاه نمی‌توانیم دین خود را به کسانی که در راه میهن و ارزش‌های انقلاب از خود گذشتگی کردند ادا کنیم و همواره خود را شرمنده و مدیون این ایثارگران و خانواده‌های آنان می دانیم.


وی اظهار کرد: خداوند باب شهادت را برای بندگان خالص خود باز گذاشته و حیف است که مرگ مجاهدان و اسوه‌های تاريخي در راهی غیر از راه شهادت رقم بخورد.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی، با تجلیل از صبر و شکرگزاری خانواده های شهدا و ايثارگران و با اشاره به سهیم بودن خانواده‌های شهیدان در اجر و پاداش آنان، خاطرنشان کردند: ادامه یافتن سلسله شهادت و رونق و صفای روز افزون این نعمت عظیم در جامعه، مرهون همین صبرها و شکرگزاری هاست.

لازم به ذکر است در این دیدار ها خانواده شهیدان به بیانی از خاطرات شهیدان پرداختند.

ارسال نظرات