خبرهای داغ:
در مراسم تجلیل از خانواده شهدا وجانبازان عنوان شد:

زنده کردن یاد شهدا برای انقلاب اسلامی یک ضرورت است

مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران بخش جعفریه به همت حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۲۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هرچه پرچم شهدا را بیشتر برجسته کنیم به اعتلای نظام اسلامی کمک می کنیم و به همان مقدار نیز در جامعه امروز ارزش‌ها تثبیت می‌شود.

وی افزود: یکی از ملاک‌های زنده بودن شهدا همین گرامیداشت مقام آنان است که نشان دهنده زنده بودن آرمان‌های آنان در جامعه است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این قبیل از فرصت‌ها، به عنوان زنده کردن تابلوی شهدا که دارای حرکتی انقلابی است برای جامعه اسلامی ایران یک ضرورت انقلابی است.

امیر آبادی، با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی نظیر برگزاری یادواره‌ها، و مراسم‌ها به نام شهدا، حرکتی ارزشمند و انقلابی است، خاطرنشان کرد: این اقدامات بسیار ارزشمند و والا و با اهمیت است،

وی افزود: به طور قطع یکی از ویژگی‌های اصلی زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حضور در جبهه‌های فرهنگی است.

امیر آبادی اظهار کرد: بسیج و تشکیلات دیگری مانند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر روی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید معطوف باشد و با قدرت در این جبهه فرهنگی فعالیت کنند.

درپایان این مراسم از جانبازان و ایثارگران و خانواده های شهدا تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات