خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز:

استکبارستیزی جزو ماهیت انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در نشست دوره آموزشی توانمندسازی پیشگامان بسیج دانش آموزی، گفت: استکبارستیزی و مقابله با زیاده خواهی دشمنان جزو ماهیت انقلاب اسلامی ایران بوده و هیچگاه عوض نمی شود.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۴۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی افزود: وقتی دشمن با صراحت و پر رویی دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی بیان می کند، التماس کردن و دم از مذاکره زدن با چنین گرگی چه عاقبتی جز پشیمانی می تواند داشته باشد.

وی بیان کرد: اسلام به ما یاد داده  در مقابل دشمن حتی لبخند نزنیم چراکه لبخند به دشمن سیلی خوردن را به دنبال دارد و ذات دشمن، دشمنی است و عوض نمی شود و زمانی می تواند عوض شود که دست از شیطنت و دشمنی خود بردارد .

ارسلانی خاطرنشان کرد: طبق آیات شریفه قرآن، باید به حدی خود را مهیا و آماده کنیم که حتی دشمنان جرات نگاه چپ به مرز و بوممان را نداشته باشند و البته این پیشرفت باید همه جانبه و فراگیر باشد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به مسئولیت سنگین نسل جوان برای آبادانی کشور، ادامه داد: نسل آینده وظیفه سنگینی برای رساندن کشور به قله های افتخار دارد بنابراین در این راستا پیشگامان باید سواد رسانه ای خود را بالا ببرند تا در مقابل فریب و تبلیغات مسموم و آلوده دشمنان بتوانند با اتکا به خدا، ایمن و تاثیر گذار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها