خبرهای داغ:
پیکر پاک شهیددیلم کتولی فردا ساعت 9 صبح از مقابل ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان علی آبادکتول تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۵۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان  پیکر شهید حسن دیلم کتولی فردا ساعت 9 صبح از مقابل ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان علی آبادکتول تشییع می‌شود.
 
 

شهید «حسن دیلم کتولی» عصر روز گذشته در عملیات شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و اشرار شهرستان آق‌قلا توسط اراذل و اوباش هدف شلیک گلوله قرار گرفت که صبح امروز با وجود تلاش‌های پزشکان جان خود را در بیمارستان از دست داد.

 عصر روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آق‌قلا پس از شناسایی اراذل و اوباش این شهرستان، برای دستگیری آنها در یکی از روستاهای آق‌قلا وارد عمل شدند.

در نخستین مرحله عملیات دستگیری، مأموران موفق شدند چهار نفر از اراذل و اوباش و اشرار شناسایی شده که در یک کانتینر واقع در اطراف یک دامداری بوده‌اند را دستگیر کنند.

در مرحله دوم عملیات، مأموران پس از ورود به دامداری با غافلگیری مجرمان مواجه شده و مجرمان از داخل اتاقک موجود در دامداری چهار نفر از مأموران را به ضرب گلوله مجروح کردند.

با توجه به حساسیت موضوع تیم‌های پلیس آگاهی و یگان ویژه نیز وارد عمل شده و تمامی هفت مجرم مورد نظر به همراه فرد تیرانداز شناسایی و دستگیر شدند.

 متهمان دستگیر شده  از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه بودند که شکایت‌های بسیار زیادی علیه آنها از سوی مردم به پلیس واصل شده بود.
 
گفتنی است سه نفر دیگر از ماموران جان برکف که در این ماموریت مجروح شدند در حال مداوا هستند و تلاش پزشکان برای بهبودی حال مأموران ادامه دارد.
 
انتهای خبر/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها