خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان از بکارگیری پلیس یاران محرم برای تامین نظم و انضباط دسته‌های عزاداری و هیأت‌های مذهبی در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۵۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کاظم مجتبایی در دیدار با دادستان ویژه روحانیت گفت: امسال نیز پلیس قم همانند سالهای گذشته با نشست‌های تعاملی که با هیأت‌های مذهبی داشته کما فی السابق، هیئات مذهبی را حمایت می‌کند.

وی گفت: مسیر حرکت دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر همانند سال گذشته است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه وفاق و همدلی بین پلیس و هیأت‌های مذهبی وجود دارد، تصریح کرد: طی جلساتی که با خادمان هیأت‌های مذهبی توسط پلیس‌های تخصصی این فرماندهی به عمل آمده امسال نیز پلیس یاران محرم برای تامین نظم و انضباط دسته‌های عزاداری به کمک پلیس قم می‌آیند.

وی با قدردانی از حجت الاسلام جزایی دادستان ویژه روحانیت استان خاطرنشان کرد: دیدگاه پیش‌دستانه باعث شده که پلیس با تمام قوا در خدمت مردم بوده و کسانی که وهن دین می‌کنند و می‌خواهند عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را تحت‌الشعاع قرار دهند به آنها اجازه این کار داده نمی‌شود.

حجت الاسلام جزایی دادستان ویژه روحانیت ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مجموعه پلیس قم به درستی به برخی از مسائل ورود کرده و با خلوص نیت همراهی و کمک می کنند.

وی افزود: در بخش‌های عقیدتی، اطلاعاتی و پیشگیری بسیار تعامل بالا و رضایت بخش است.

دادستان ویژه روحانیت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اینکه ما می‌بینیم حضرتعالی به خانواده‌های معظم شهدا توجه ویژه‌ای دارید و به آنان سرکشی می‌کنید خیلی خوشحالیم و یکی از دلایل موفقیت شما و کارکنانتان همین است.

وی با قدردانی از رئیس پلیس امنیت عمومی استان و جانشین وی گفت: به لطف الهی پلیس امنیت عمومی از اقتدار بالایی برخوردار بوده و اوضاع امنیتی استان را تحت کنترل و رصد قرار داده است.

حجت الاسلام جزایی با بیان اینکه با برخورد فیزیکی مسائل حل نمی‌شود و نباید کار را به صرف دستگیری رها کرد، تصریح کرد: سازمانها و حوزه‌های فرهنگی و دینی باید در زمینه اعتقادات و فرهنگ کار کنند تا جریان فکر به انحراف نرود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها