دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۴۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمود الله‌مرادی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ستاد ساماندهی شئون اسلامی در مناسبت های فرهنگی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر از دوازدهم تا هجدهم ماه جاری است و برنامه‌های متعددی در همین راستا در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته امر به معروف و نهی از منکر «همه مسئولیم» است، ابراز امیدواری کرد، با همکاری همه بخش‌ها بتوانیم به دور از شعار، قدم‌های موثری در بحث توسعه این فریضتین الهی در جامعه برداریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان توجه به فرهنگ‌سازی در مورد انجام امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در مناطق حاشیه‌ شهرها را ضروری دانست و گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات کل با برنامه‌ریزی مناسب و به صورت مستمر برگزار می‌شود که امیدواریم با تلاش و جدیت بیشتر مسؤولان کل این مهم در دستگاه‌های شهرستانی نیز قوت بیشتری پیدا کند.

الله‌مرادی در ادامه به برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان و شهرستان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت برنامه‌های امسال ما در این هفته بیشتر برگزاری کارگاه‌های آموزشی به جای سخنرانی‌های صرف است و از مسولان این انتظار را داریم که به صورت مرتب در این دوره‌ها شرکت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: فعال کردن یاوران معروف در سطح ادارات و توجه به انجام معروفات از مباحث مهمی است که باید با جدیت از سوی دستگاه‌های مختلف در سطح استان دنبال شود.

الله‌مرادی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از تخلفات اداری در سطح شهرستان‌ها خبر داد و افزود: برنامه‌های خاصی با توجه به فرهنگ هر شهرستان در هفته امر به معروف برگزار خواهد شد که امیدواریم خروجی آن بسترساز تحقق اهداف و سیاست‌های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های محتوایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و غیره مصداق انجام معروف است که از سپاه بیت‌المقدس به واسطه برگزاری یادواره‌های شهدا به عنوان یک کار ارزشمند و اثرگذار فرهنگی تقدیر می کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خواستار اجرای برنامه‌هایی از این دست از سوی سایر دستگاه‌های اجرایی در استان شد و خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‌ها نیز باید با برنامه‌ریزی درست و برگزاری برنامه‌های موثر و تاثیرگذار برای مخاطبین خود نقش اساسی در این زمینه را به درستی ایفا کنند.

وی گفت: برنامه‌ریزی صحیح و نوآوری و کارهای جدید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین نیازی است که باید از سوی تمام مسؤولان و متولیان این امر مورد توجه قرار گیرد.

الله‌مرادی در ادامه با بیان اینکه با کارهای سلبی نمی‌توان مشکلات را حل و اثرگذاری مورد نیاز را داشته باشیم، تصریح کرد: باید با کارهای ایجابی و تبیینی زمینه احیا و ترویج هرچه بیشتر این فریشتن الهی را فراهم سازیم.

ارسال نظرات