مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه با بیان اینکه امام حسین(ع) در دل هر مسلمان حقیقت خواه و عدالت خواهی در دنیا جا دارد، گفت: قیام امام حسین(ع) سبب تجدید حیات اسلام شد.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۵۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،حجت‌الاسلام و المسلمین علی عمرانی بعد از ظهر امروز در گروه پدافند هوایی شهید اسماعیلیان ارتش در جمع پرسنل کادر و وظیفه این پایگاه با اشاره به قیام امام حسین(ع) اظهار داشت: امام حسین(ع) قیام امر به معروف و نهی از منکر را رهبری کردند و به دنیا فهماندند که اسلام تقوا، خداشناسی و فداکاری و گذشت در راه خداست.

وی با بیان اینکه گریه بر شهید، شرکت در حماسه حسینی است، افزود: فلسفه اینکه گفته‌اند عزاری حسین بن علی(ع) را زنده نگه دارید این است که مکتب حسین(ع)مکتب انسان سازی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: امام حسین(ع) در دل هر مسلمان حقیقت خواه و عدالت خواهی در دنیا جا دارد.

عمرانی تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) سبب تجدید حیات اسلام شد و این امام همام با این جانبازی و جانفشانی که کرد اسلام را تجدید حیات نمود و چنانچه در زیارت آن حضرت در روز عید فطر و قربان می‌خوانیم شهادت می‌دهم که تو اقامه نماز کردی و زکات دادی و امر به معروف و نهی از منکر کردی و در راه خدا جهاد نمودی و حق را به جا آوردی.
ارسال نظرات