استاندار هرمزگان در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان گفت: دستگاه‌ها فعالیت‌ها و رویکردهای خود را با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انطباق دهند و هر برنامه‌ای که با این سیاست‌ها سازگار نیست باید اصلاح شود.
کد خبر: ۸۷۶۰۳۷۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با بیان اینکه در راه تدوین برنامه ششم قرار داریم، عنوان کرد: با ابلاغ این برنامه همه برنامه‌ها باید متناسب با اقتصاد مقاومتی تعریف شود و بر این اساس نیاز است همه دستگاه‌ها اهداف و اولویت‌های سازمانی خود را در برنامه ششم ببینند.

وی در ادامه ابراز داشت: در برنامه‌ها باید رویکردهای اقتصاد مقاومتی دیده شود و همه دستگاه‌ها فعالیت‌ها و رویکردهای خود را با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انطباق دهند و هر برنامه‌ای که با این سیاست‌ها سازگار نیست باید اصلاح شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید وارد کار شود، افزود: هم اکنون به دلیل مشکلات نقدینگی و عدم تامین اعتبار، امکان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام فراهم نیست و باید از همه ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند.

جادری در ادامه تصریح کرد: باید نسبت به شناسایی و واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی اقدام شود که نتیجه این کار سبک شدن بار دولت، زودتر به نتیجه رسیدن پروژه‌ها و فراهم‌شدن زمینه رشد سرمایه‌گذاری خواهد بود.

وی گفت: دولت به‌دنبال سود در پروژه‌ها نیست و اگر پروژه‌ها را بخش خصوصی تکمیل کند، سود آن نصیب مردم خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در هر سازمان و دستگاه اجرایی باید یک نفر به عنوان مسؤول اقتصاد مقاومتی تعیین شود تا کارها به شکل بهتری صورت گیرد.
ارسال نظرات