خبرهای داغ:
خطبه های نماز جمعه فولادشهر

حمله به عزادران حسینی در سال ۸۸ فراموش شدنی نیست/مردم فولادشهر از خلا قانونی رنج می برند

امام جمعه فولادشهر متذکر شد: مردم با بصیرت ما حمله به عزاداران حسینی در سال ۸۸ را فراموش نکرده و نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۱۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه های نماز جمعه این هفته فولادشهر گفت: مردم با بصیرت ما حمله به عزاداران حسینی در سال ۸۸ را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه رفتار ساختار شکنانه فتنه گران بخشودنی نیست خاطر نشان کرد: کسانی که به تبعیت از شیطان بزرگ پرچم های عزاداری مراسم اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را به آتش کشیدند درصدند تا بار دیگر فتنه دیگری به راه بیندازند.

خطیب نماز جمعه فولادشهر داشتن بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه را تنها راه عبور از بحران های پیش رو دانست و تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئله فتنه خط قرمز نظام بوده و اگر کسی بخواهد از آن عبور کند پاسخ دندان شکنی از مردم هوشیار ایران خواهد گرفت.

وی با اشاره به انحرافات صدر اسلام و تکرار آن در عصر حاضر تصریح کرد: در زمان معاویه انحرافات زیادی در جامعه رخ داد تا جایی که معاویه نماز جمعه را هم در روز چهارشنبه می خواند و مردم را از فرستادن صلوات بر پیامبر اکرم(صلوات الله علیه) و خاندانش نهی می کرد.

امام جمعه فولادشهر ادامه داد: استحاله ای که بعد از رحلت پیامبر اکرم(صلوات الله علیه) آغاز شد به قدری جامعه اسلامی را تحت تاثیر خود قرار داد که امام حسین(علیه السلام) را به کربلا  کشاند و در نهایت شهادت آن حضرت را به دنبال داشت.

خطیب نماز جمعه فولادشهر جریان شناسی و افشای جریان فتنه در جامعه را امری ضروری برشمرد و تصریح کرد: به واسطه جریان شناسی باید راه های نفوذ دشمنان در کشورمان را ببندیم تا گرفتار آتش فتنه فتنه گران نشویم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات ارزنده نیروی انتظامی در فولادشهر متذکر شد: با وجود چنین جمعیت عظیمی در فولادشهر تنها دو کلانتری وجود دارد و به خاطر خلاء قانونی در این زمینه ارتقاء این دو کلانتری در حال حاضر امکان پذیر نیست.

 

امام جمعه فولادشهر در پایان خواستار شد: ما مردم فولادشهر از نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی و نیز فرماندار این شهرستان تقاضا داریم تا هر چه سریعتر مشکلات در این خصوص را مرتفع نمایند چراکه مردم فولادشهر از خلاء قانونی در این زمینه رنج می برند.

ارسال نظرات