رئیس مرکز بزرگ اسلامی سقز:

دین اسلام بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بنا نهاده شده است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز با بیان اینکه اسلام دین برتر و مترقی در جهان است، گفت: دین اسلام بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بنا نهاده شده است.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۳۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا نقیبی در نخستین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر در جمع دانش‌آموزان هنرستان فنی پسرانه آزادگان سقز با بیان اینکه اسلام دین برتر و مترقی در جهان است، اظهار کرد: دین اسلام بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بنا نهاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستید و باید در کنار فراگیری درس و دانش در معرفت و دینداری هم بیاموزید.

نقیبی افزود: اگر دانش‌آموزان در همین سنین نوجوانی امر به معروف را سرلوحه کار خود قرار دهند، بی‌گمان رستگار هر دو جهان خواهند شد و کشور خود را از گزند دین دشمنان مصون خواهند داشت.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز گفت: امروز دشمنان به هر حیله‌ای متوسل می‌شوند که جوانان ما را از راه به در کنند و بهترین راه مقابله با آنان رعایت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

ماموستا نقیبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر ترویج معنویات در جامعه سفارش فرموده‌اند و به پرهیز از هرگونه شائبه افکنی دینی نیز دستور داده‌اند، گفت: اگر منویات رهبر انقلاب را رعایت کنیم، امر به معروف را در جامعه ترویج کرده‌ایم.

این مسؤول همچنین گفت: اسلام دینی است الهی و همواره در تاریخ دیده‌ایم که بعضی ادیان شکست خورده‌اند ولی اسلام همواره رو به رشد بوده و هرگز تغییر نکرده است.

این روحانی اهل سنت ادامه داد: قرآن کتابی آسمانی است و برای نجات انسان از تاریکی نازل شده است و پس از گذشت قریب به 1500 سال کسی نتوانسته است نه یک کلمه به آن اضافه و نه کلمه‌ای از آن کم کند و این نشان از بزرگی این کتاب آسمانی دارد.

وی افزود: امروز که از هر سو مورد هجمه‌های مختلف دشمنان قرار داریم، رعایت امر به معروف و نهی از منکر بهترین ابزار در برابر کین دشمنان است.

ارسال نظرات