مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله امام‌شناسی را مهمترین پیام‌ عاشورا دانست و گفت: دشمنان اسلام هر روز با ترفندی قصد گرفتن رسالت و اهداف حسینی را از ما دارند ولی ما باید با بصیرت و امام شناسی، خود را آماده دفاع از امام زمان کنیم و از طوفان فتنه‌ها رهایی یابیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۷۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضوی‌راد صبح امروز در جمع نیروهای پایور و وظیفه سپاه روح‌الله با اشاره به ایام عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع) با اشاره سخن حضرت امام خمینی(ره) درباره این ماه گفت: همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند "محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است".

وی افزود: در ماه محرم تحقق، تشریح و تبیین اهداف حضرت اباعبدالله(ع) در روز عاشورا باید مورد توجه همگان باشد، چراکه انتقال مفاهیم عمیق نهضت و پیام عاشورا و معرفی ابعاد قیام حسینی از اهدف مهم مراسمات و عزاداری ها در این ماه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با اشاره به عناصر و عوامل ماندگاری قیام کربلا در عالم گفت: یکی از آن عوامل را می‌توان رهبری امام معصوم عنوان کرد که به لحاظ معصومیت امام هیچ گونه کار مکروهی در این قیام صورت نگرفت.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: امام حسین(ع) در قیام کربلا برای اصلاح امت جدشان و برای احیای سنت‌های دین قیام کردند و تنها هدف آن قیام اصلاح امت و سنت‌های پیامبر(ص) بود.

وی افزود: در قیام کربلا یک طرف افرادی دارای رذائل اخلاقی و یک طرف افرادی دارای فضائل اخلاقی بودند و در واقع این قیام رو در رویی اخلاق با رذائل بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: یاران امام حسین (ع) با اینکه از شهادت خود در روز عاشورا باخبر بودند باز هم همپای این حضرت در قیام عاشورا حاضر و این حماسه را آفریدند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد محرم را فرصت مناسبی برای احیا و تبیین فرهنگ بصیرت در جامعه دانست و گفت: این ماه، فرصت مناسبی است که بتوان عمق اعتقادهای مردم را نسبت به امامت بیشتر کرد به واقع محرم فرصتی است برای پیمان دوباره امت اسلامی و ترویج دین مبین اسلام در جامعه اسلامی است.

وی افزود: ظلم‌ستیزی، امام شناسی، عدم ترک امر به معروف، درس توحید، پایبندی به نماز از جمله درس‌های مهم عاشوراست که باید همه این درس ها در جامعه اسلامی پررنگ شود که زیربنای تمامی آنها نیز بصیرت و شناخت امام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله پایان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از اشاعه فرهنگ عاشورا و مکتب حسینی احساس خطر می‌کنند و هر روز با ترفندی قصد گرفتن رسالت و اهداف حسینی را از ما دارند ولی ما باید با بصیرت و امام شناسی، خود را آماده دفاع از امام زمان کنیم و از طوفان فتنه‌ها رهایی یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات