ارتباط بین خانواده و اجتماع راه جلوگیری از نفوذ دشمن است

سروان محمد رضا خمسیه جانشین فرمانده سپاه رامسر در جلسه « نهضت ما زنده ایم» حوزه بسیج دانش آموزی رامسر: تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن این است که پل ارتباطی محکمی بین منزل،مسجد و مدرسه ایجاد شود.
کد خبر: ۸۷۶۰۴۷۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت رامسر جلسه نهضت ما زنده ایم با حضور سروان خمسیه جانشین فرمانده سپاه رامسر" حسین کوزه گر" معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموز ش و پرورش رامسر، مسوولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در محل دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت برگزار گردید.

سروان خمسیه در این جلسه با درود و سلام به روان پاک شهداء ،امام شهداء و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت:تمام همت و تلاش دشمن این است که با رخنه و نفوذ در عرصه جنگ نرم بتواند هویت انقلابی،اسلامی ما را با روش های خودش در درون استحاله کند.

وی افزود: دشمن سعی دارد با یک تفکر غربی-فمینیستی با ابزارهای امپریالیسم غربی و تبلیغات گسترده و روش های نوین در درون کشور نفوذ کند تا نسل جدید ما هویت انقلابی اسلامی خود را فراموش کند.

جانشین فرمانده سپاه رامسر ضمن استفاده گسترده از همه امکانات و ظرفیت های شهرستانی خاطرنشان کرد:نهضت ما زنده ایم یک برنامه خود جوش ملی است که تلاش دارد با حضور اقشار مختلف مردم و مردمی کردن برنامه ها و مشارکت مردمی در مبارزه با جنگ نرم دشمن با حضور نیروهای ارزشی و انقلابی بتواند گام های موثری بردارد.

حسین کوزه گر معاون پرورشی و تربیت بدنی به تشریح نهضت ما زنده ایم و اهمیت اجرای آن در بین بانوان بخصوص دختران جوان و دانش آموز پرداخت و بیان کرد : هدف کلی برنامه نهضت ما زنده ایم تشویق دختران جوان و دانش آموز برای رسیدن به جایگاه اصولی مقام و مسئولیت زن مسلمان و همچنین تقویت مبانی اسلامی میباشد.

خواهر کیایی مسوول بسیج فرهنگیان رامسرنیز گفت: سال گذشته گرچه زحمات بسیاری انجام گرفت اما انتظار می رود امسال با تمرکز روی مدارس اهداف این نهضت که ترویج فرهنگ عالی حجاب و عفاف باشد، برسیم.

گفتنی است نهضت ما زنده ایم با هدف ترویج و توسعه افکار عمومی ،فرهنگ اصیل حجاب و عفاف،زنده نگه داشتن و حفظ ارزش های انقلابی و ایرانی در بین آحاد دانش آموزان دختر برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها