سیزدهمین یادواره شهدای حضرت علی اصغر(علیه السلام) و شهر اردل با محوریت شهید بازیار مالکی سونکی در مسجد جامع این شهر باحضور عزاداران حسینی و خانواده شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۳۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مالک دهمنش از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و همرزمان شهید مالکی بیان داشت: شهدای ما برگ زرینی از برگ های درخشان حادثه عاشورا در این زمان و مکان هستند.

وی افزود: اولین امتیاز شهدای 8 سال دفاع مقدس پایبندی به اعتقادات اسلامی، ازخود گذشتگی برای تحقق آرمان های حکومت اسلامی بود، شهدای دفاع مقدس تحت تأثیر دین و برای اسلام پای به جبهه حق علیه باطل گذاشتند.

این یادگار 8سال دفاع مقدس افزود: در این یادواره ها باید فرهنگ ایثار وشهادت ترویج شود تا جوانان درک کنند که شهدا برای چه هدف و آرمانهایی جان خود را فدای انقلاب و امام کردند.

وی گفت: داشتن تقوا ویژگی بارز شهدا و رزمندگان بود، تمام تلاش شهدا برای رضای خدا بود، و داشتن تقوا چیزی است که خداوند توفیقش را به هرکسی نمی دهد.

شهید بازیار مالکی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در منطقه عملیاتی شلمچه و نهر جاسم به فیض شهادت رسید، که پیکر مطهرش هشت سال بعد تفحص و در تاریخ 25 بهمن ماه 73 با استقبال پرشور مردم شهید پرور و ولایتمدار اردل در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

در این مراسم یاد و خاطره 37شهید شهر اردل و شهدای هیئت حضرت علی اصغر علیه السلام گرامیداشته شد.

ارسال نظرات