خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

لازمه ایستادگی در مقابل جنگ نرم دشمن، تاسی به امام حسین (ع) است

اصفهان-رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی اصفهان گفت: لازمه ایستادگی در مقابل جنگ نرم دشمن، تاسی به راه امام حسین (ع) است و باید با صبر و استقامت کافی در مقابل جنگ تبلیغاتی دشمن بایستیم.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۶۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت‌الاسلام حسن پرورش، ظهر پنج شنبه در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، با بیان اینکه رفتار امام حسین (ع) و یارانش در کربلا نمونه کاملی از فضایل و سجایای اخلاقی بود، اظهار داشت: اگر ذره ای از صفات بسیار ارزشمندی که حضرت اباعبدالله (ع) در کربلا به منصه ظهور گذاشتند در زندگی ما جاری شود، استقامت ما در برابر مشکلات بالاتر خواهد رفت.

وی با بیان اینکه صبر یکی از این صفات بسیار ارزشمند و جزو مهم‌ترین سفارش های خداوند متعال به تمام پیامبران الهی به ویژه پیامبر اکرم (ص) نیز است، ابراز داشت: از زمان حرکت امام حسین (ع) از مدینه تا زمان شهادت ایشان سفارش به صبر را می توان در سخنرانی های نقل شده از آن حضرت مشاهده کرد.

صبر در جنگ سخت و نرم ضروری است

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی اصفهانیکی از مصادق صبر در زندگی را صبر در اطاعت از پروردگار عنوان کرد و بیان داشت: عبادت پروردگار سختی‌هایی دارد که باید با داشتن صبر آن را به نحو احسن انجام داد، همچنین در دین به صبر در جنگ نیز اشاره شده است که این صبر هم در جنگ سخت و هم در جنگ نرم لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر قدرت جنگ نرم در انحراف اعتقادات مردم تاکید کرد: اینکه امت اسلامی پس از ۵۰ سال از رحلت پیامبر اکرم (ص) به جایی رسید که فرزند پیامبر (ص) را به فجیع ترین شکل ممکن به شهادت رساند جنگ نرم و تبلیغاتی دستگاه فاسد معاویه بود که توانست فقط با استفاده از جنگ نرم علیه اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، مردم جامعه را به چنین وقاحت و بی شرمی برساند.

در جنگی نابرابر و خطرناک تر از جنگهای سخت قرار داریم

حجت الاسلام پرورش با اشاره به جنگ نرمی که دشمن علیه تمام مقدسات دینی راه اندازی کرده است، گفت: آمارهای بسیار تکان دهنده و تاسف باری که در مورد تعداد مخاطبان شبکه‌های ماهواره ای در کشور و محتوای تبلیغات این شبکه ها که همگی با هدف اشاعه فحشاء و فساد راه اندازی شده‌اند، نشان‌دهنده این است که اکنون در جنگی بسیار نابرابر و خطرناک‌تر از جنگ های سخت قرار داریم.

وی تاسی از امام حسین (ع) را لازمه ایستادگی در مقابل دشمن امروز قلمداد کرد و اظهار داشت: در چنین شرایطی اگر خود را محب و پیرو امام حسین (ع) می دانیم باید با داشتن صبر و استقامت در مقابل جنگ تبلیغاتی دشمن بایستیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار