سردار علی پاشا محمدی در جمع اهالی روستای اسماعیل آباد زرندیه از توابع ساوه گفت: آبادی مسجد وظیفه ای است بر گردن همه ما و همه اهالی روستا باید با حضور با نشاط فعال و معنوی مسجد را بیش از پیش فعال نمایند.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۷۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج سردار علی پاشا محمدی مسئول بسیج سازمان عشایری صبح امروز در مراسمی که در راستای محرومیت زدایی از روستاها و با حضور گروه جهادی منتظران خورشید و در جمع اعضای شورا و اهالی روستا در روستای اسماعیل آباد شهرستان زرندیه از توابع ساوه برگزار شد گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز اراده خداوند بر اراده استکبار جهانی پیش گرفته و انقلاب منشأ خدمات ارزشمندی در سراسر کشور شده است.

وی با اشاره به اهمیت مساجد در نظام اسلامی افزود: مردم از مسجد درس معرفت شهادت و شجاعت گرفته اند و از مسجد به جبهه اعزام شدند غالب شهدای ما از مسجد به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند بنابر این آبادی مسجد وظیفه ای است بر گردن همه ما و همه اهالی روستا باید با حضور با نشاط فعال و معنوی مسجد را بیش از پیش فعال نمایند.

مسئول بسیج سازمان عشایری تصریح کرد: انتظار داریم نماز جماعت، کلاس های احکام و اخلاق در مسجد با همت متولیان مسجد شکل بگیرد و روحیه تلاش و کار و تولید و امید در این مسجد با همت شما عزیزان شکل مضاعفی به خود بگیرد.

وی اضافه کرد: امید داریم پایگاه بسیجی که در این مسجد بنا می شود مایه خیر و برکت و تلاش و کار برای همه عزیزان باشد.

مسئول بسیج سازمان عشایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امیدواری و عد م مایوس شدن از رحمت خدا اظهار داشت: یاس از جنود شیطان است هیچ گاه از رحمت خدا نا امید نشوید زندگی بشر همواره با مشکل و موانع خلق شده است انسان های صبور و با ایمان همیشه مشکلات را به سر انگشت تدبیر و سعی باز می کنند و همواره راضی به رضای خداوند هستند.

مسئول بسیج سازمان عشایری گفت: اگر در زندگی روستایی دچار مشکلات کم آبی در کشاورزی و نقصان در اموال و انفس هستیم باید با دور اندیشی و هماهنگی هر چه بیشتر مسئولان مشکلات حل شود.

وی افزود: سازمان بسیج عشایری در مجلس ارتباط شایان ذکری را برقرار کرده که بحث توسعه راه های ارتباطی، آب رسانی، رفع مشکلات بهداشتی، آموزش تحصیلی، انرژی خورشیدی، اصلاح نژادی دام، طرح تامین نهادهای دامی، فروش محصولات عشایری از جمله آنهاست.

گفتنی است قبل از ایشان آقای اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین درباره همگرایی هر چه بیشتر مسئولان روستایی و پیگیری برای حل مشکلات صحبت هایی را در جمع اعضای شورا و اهالی روستا مطرح نمودند.

ضمنا با پیگیری های صورت گرفته از سوی گروه جهادی منتظران خورشید، مسجد صاحب الزمان (عج) در روستا احداث و از حضور حجت الاسلام حقانی برای اقمه نماز های روزانه همچنین مجالس اخلاق و روضه خوانی در طول ایام تاسوعا و عاشورا دعوت به عمل آمده است.

ارسال نظرات